کار گروهی و استفاده از خرد جمعی از مهم ترین عوامل موفقیت است

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد:

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاون سرمایه انسانی، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت، میرزایی مشاور حقوقی بانک و عربیان مشاور مدیر عامل از شعب استان یزد بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان یزد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – هدف از سفر به استان ها را آشنایی با مسائل و مشکلات شعب و کارکنان آن عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و پیگیری مستمر و تدوین راهکارهای مناسب، موانع و مشکلات مربوطه هر چه سریعتر مرتفع شود.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تشکر و قدردانی از همکاران پر تلاش شعب که با تمام محدودیت ها با صداقت تمام مشغول خدمت رسانی به آحاد مردم می باشند را یکی دیگر از اهداف بازدید از شعب استان ها بیان کرد و گفت: کمک به روند حل مشکلات، روان سازی دستورالعمل ها و شناخت گلوگاه ها از جمله نتایج این قبیل نظارت ها می باشد.

وی کار گروهی و استفاده از خرد جمعی را از مهم ترین عوامل موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر عنوان کرد و افزود: باید با تجهیز خود به دانش روز دنیا و به کارگیری تمامی قابلیت ها و ظرفیت ها و سر لوحه قرار دادن قوانین بانکداری بدون ربا، موقعیت خود را در بین رقبا حفظ کنیم و بانک را به الگویی در زمینه اجرای بانکداری اسلامی تبدیل کنیم.

ایمانی تغییرات محیطی و فناوری، گسترش دامنه رقابت بین بانک ها و افزایش سطح دانش، آگاهی و انتظارات مشتریان را از چالش های پیش روی شبکه بانکی دانست و خاطر نشان کرد: صنعت بانکداری یکی از پایه های مهم نظام اقتصادی کشور است که پویایی و توانمندی آن تاثیر قابل توجهی بر محیط کلان اقتصادی و سرمایه گذاری دارد.

وی در ادامه با حضور در ستاد سرپرستی استان با کارکنان مدیریت شعب یزد دیدار و گفتگو کرد و در نشست با مدیران و روسای شعب از مسئولین شعب برتر و مدیران برتر بانک مهر اقتصاد استان یزد درسال 1393 با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آورد.
گفتنی است مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر دو روزه به استان یزد از تمامی شعب استان بازدید و از نزدیک با کارکنان و مسئولین شعب دیدار و گفتگو کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  −  8  =