ديدار مديران بانک تجارت با استاندار آذربايجان غربي

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با معاونین مدیرعامل بانک تجارت بر ایفای نقش بیشتر بانکها در حمایت از صنایع این استان تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مهندس قربانعلی سعادت در دیدار با “خواجه حق وردی”و “سمیع” معاونین مدیرعامل بانک تجارت ضمن قدردانی از حمایت این بانک از واحدهای تولیدی بخش خصوصی و طرح های عمرانی در توسعه استان آذربایجان غربی و با تاکید بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در تضمین رشد و شکوفایی اقتصادی کشور یادآور شد: در شرایط پس از رفع تحریم ها ، حمایت از صنایع داخلی و ایجاد امکان رقابت پذیری برای محصولات داخلی در مقابل کالاهای خارجی اهمیت ویژه ای پیدا می کند و در این مسیر بانکها می توانند نقش مهمی داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی لزوم مشارکت بیشتر بانکها در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را مورد اشاره قرار داد و بر ظرفیتهای توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی و تجارت مرزی این استان تاکید کرد.

در ادامه این دیدار معاونین مدیرعامل بانک تجارت نیز آمادگی این بانک را برای حمایت از صنایع مولد استان آذربایجان غربی و مشارکت در توسعه زیرساختهای این استان اعلام کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  21