رکورد ۱۰ میلیونی خدمات موسیقی اپل

خدمات موسیقی اپل که هنوز یک سال از راه اندازی آن نمی گذرد توانسته نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند و رکورد ۱۰ میلیون مشترک را پشت سر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از زددی نت، این سرویس پخش موسیقی آنلاین به انتخاب کاربران بعد از خریداری Beats Audio توسط اپل در ماه می راه اندازی شد. اپل برای خرید این شرکت رقم قابل توجه 3.2 میلیارد دلار پرداخت نمود.تیم کوک مدیر عامل اپل در آیین راه اندازی خدمات موسیقی اپل گفته بود: ما رابطه طولانی با موسیقی داشته ایم و موسیقی عامل ایجاد تحول بوده است.

فعالان حوزه موسیقی امیدوارند این خدمات و نمونه های مشابه آن تمایل به بارگذاری موسیقی و استفاده از سایت های ناقض کپی رایت را کاهش دهد. جدی ترین رقیب خدمات موسیقی اپل Spotify است که اپل امیدوار است تا سال 2017 آن را به طور قاطع پشت سر بگذارد.

Spotify دارای 20 میلیون مشترک و 75 میلیون کاربر است و از سال 2008 یعنی زمانی که خرید و فروش سی دی هنوز یک تجارت 428.4 میلیون دلاری محسوب می شد فعالیت خود را آغاز کرده است. در صورت استفاده از نسخه رایگان این خدمات کاربران مجبور به مشاهده تبلیغات هستند. استفاده از نسخه غیررایگان این خدمات حدود 10 دلار در ماه هزینه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  −    =  25