باشگاه پذیرندگان بانک سپه راه اندازی شد

برای ارج نهادن به فعالیت دارندگان پایانه های فروشگاهی این بانک؛

بانک سپه به منظور تکریم ارباب رجوع و امکان ارتباط دو سویه با دارندگان پایانه های فروشگاهی این بانک، باشگاه پذیرندگان بانک سپه را راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، این باشگاه با هدف افزایش وفاداری و رضایتمندی پذیرندگان، حفظ و گسترش روابط پذیرندگان فعلی با بانک، پاداش به پذیرندگان وفادار و تقویت رابطه بین بانک و پذیرنده و همچنین طراحی و خلق برنامه های وفاداری نوین از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای پذیرندگان راه اندازی شده است.

علاقه مندان و دارندگان POS بانک سپه برای عضویت در باشگاه پذیرندگان این بانک می توانند با مراجعه به سایت باشگاه به نشانی club.banksepah.ir در بخش ثبت نام، با درج کد ملی و کد پذیرندگی وارد صفحه شده و اطلاعات شخصی خود را ثبت کنند. در این بخش نام کاربری و کلمه عبور مورد نظر خود را تعریف کرده و اطلاعات فردی خود را تکمیل نمایند. پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات 450 امتیاز برای ثبت نام کنندگان لحاظ خواهد شد.
براساس این گزارش، بانک سپه برای ارج نهادن به فعالیت دارندگان پایانه های فروشگاهی این بانک، اقدام به برگزاری جشنواره ای تحت عنوان جشنواره همگامان سپه کرده که زمان برگزاری آن از هشتم دی ماه تا پایان سالجاری است.حداقل امتیاز مورد نیاز برای شرکت در قرعه کشی این جشنواره 450 امتیاز عضویت در باشگاه است و هر یک از دارندگان POS بانک سپه به تناسب تراکنش دستگاههای خود شانس برنده شدن در این جشنواره را خواهند داشت. از برندگان این جشنواره با اعطای جوایز ارزنده قدردانی خواهد شد.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به سایت باشگاه پذیرندگان بانک سپه به آدرس یاد شده و تماس با سامانه پاسخگویی مرکز تماس 1557 می توانند از طریق شماره تلفن های: 88888519-021 ، 3-88207181-021 و 88207221-021 تماس بگیرند.شایان ذکر است باشگاه پذیرندگان بانک سپه فعالیت خود را از نیمه اول دی ماه سالجاری آغاز کرده و در این مدت زمان کم، هزاران نفر به عضویت این باشگاه در آمده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  +    =  87