تغییر نام موسسه عسکریه در مجمع به تصویب می‌رسد

مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه گفت: تغییر نام این موسسه به ملل باید در مجمع به تصویب برسد و سپس در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامین جوادی در نشست خبری که به مناسب سالروز تاسیس این موسسه برگزار شده بود؛ افزود: امروز 29 سال می‌شود که از تولد و فعالیت موسسه اعتباری ملل (عسکریه سابق) می‌گذرد. این موسسه در زمان جنگ و شرایطی که تعداد بانک‌ها کم بود؛ به‌منظور خدمات‌رسانی بیشتر در حوزه پولی و مالی تاسیس شد تا به مردم در زمینه اشتغالزایی، تسهیلات مسکن و… ارائه خدمت کند.

جوادی برداشتن و تعلیق تحریم‌ها را فرصتی مثال‌زدنی برای اقتصاد ایران دانست و افزود: تلاش ما در موسسه اعتباری عسکریه این است تا در کنار سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، صادرات را رونق داده و ارزآوری کشورمان را ارتقا دهیم. جوادی برداشته شدن و تعلیق تحریم‌ها را برای اقتصاد و صنعت بانکداری ایران یک فرصت دانست و اعلام کرد: بانک‌ها باید در این شرایط خود را تجهیز کنند و از ارتباط خود حداکثر استفاده را داشته باشند. این فرصتی است که صنعت بانکداری می‌تواند خدمات و دستاوردهای خود را در بیرون مرزها معرفی کرده و مخاطب بین‌المللی را جذب کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  −    =  77