صدور ۶۶۱ هزار بیمه نامه اتومبیل در ۱۰ ماه

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه معلم :

پورشه» خسارت دیده، از بیمه معلم دو میلیارد ریال خسارت گرفت

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز،مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه معلم از صدور بیش از ۶۶۱ هزار فقره بیمه نامه شخص ثالث و بدنه در ۱۰ ماه نخست سال جاری خبر دارد.
به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، سیاوش کمندی با بیان این که از این تعداد بیش از ۵۹۰ هزار فقره بیمه نامه شخص ثالث بوده است، گفت: حق بیمه عایدی از این محل بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است.
وی افزود: همچنین برای این تعداد بیمه نامه تا کنون ۴۴ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده خسارت تشکیل و ۱۲۰ میلیارد تومان خسارت بابت آنها پرداخت شده است.
کمندی با اشاره به صدور ۷۱ هزار فقره بیمه نامه بدنه اتومبیل طی این مدت در بیمه معلم، خاطرنشان کرد: از این محل ۲۰ میلیارد تومان حق بیمه عاید و برای آن تا کنون ۱۹ هزار و ۸۰۰ پروند خسارت تشکیل شده است.
به گفته مدیر بیمه های اتومبیل شرکت بیمه معلم، شرکت طی ۱۰ ماه نخست امسال در رشته بیمه بدنه اتومبیل ۱۱ میلیارد تومان خسارت پرداخته است.
وی در ادامه به مختومه شدن چند مورد پرونده دیه که با تعدد دیات مواجه شده بودند اشاره کرد و گفت: در یک مورد شرکت بیمه معلم ۷۸۰ میلیون تومان و در چند مورد دیگر خسارت هایی بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کردیم.
کمندی همچنین به یک مورد پرداخت خسارت به یک خودروی پورشه اشاره کرد و گفت: در مهر ماه سال جاری یک خودرو پورشه با سرمایه ۷ میلیارد ریال نزد شرکت بیمه معلم بیمه شده بود که در حادثه ای منجر به خسارت بدنه، مبلغ دو میلیارد ریال خسارت به مالک آن پرداخت شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  16