بازداشت سرهنگ قلابی به جرم کلاهبرداری+عکس

کارآگاهان پلیس آگاهی در جریان شکایت مرد رستوران‌داری موفق به مرد شیادی شدند که با لباس سرهنگی دست به سرقت و کلاهبرداری می‌زد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
روز 21 دیماه سال‌جاری مردی با مراجعه به کلانتری 124 قلهک به مأمورین اعلام کردکه شخصی تحت عنوان سرهنگ پلیس آگاهی مراجعه و مدعی شده که دستور توقیف رستوران و همچنین دستگیری پدرش را دارد.

این شخص در ادامه اظهارات خود عنوان کرد : ” شخصی بنام سرهنگ احمدی عنوان کرده است که حاضر است در ازای دریافت مبلغ 150 میلیون تومان مانع از اجرای احکام قضایی در خصوص دستگیری پدرم و همچنین توقیف رستوران محل کارم در خیابان طالقانی شوم ” .
روز بعد شخصی با لباس نظامی و درجه سرهنگ دومی به رستوران شاکی مراجعه و با ارائه کارت شناسایی و مدارک قضایی اقدام به اخاذی 150 میلیون تومانی از صاحب رستوران می کند که با حضور کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در محل ، این شخص بنام “مهدی . الف” 48 ساله دستگیر و در همان بازرسی اولیه ، کارت شناسایی انتظامی مجعول بهمراه احکام قضایی کشف شد ؛ در ادامه و با شناسایی خودرو پراید سفید رنگ متعلق به متهم ، کارآگاهان در بازرسی از خودرو موفق به کشف تجهیزات و ادوات پلیسی و همچنین البسه نظامی شدند .

با انتقال متهم به اداره سیزدهم و در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان موفق به شناسایی مالباخته ای شدند که متهم در پوشش سرهنگ پلیس آگاهی و با وعده تهیه وام میلیاردی ، مبلغ 200 میلیون تومان از وی دریافت کرده بود .

مالباخته پس از حضور در اداره سیزدهم پلیس آگاهی و شناسایی متهم ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “متهم مدعی بود که به واسطه موقعیت کاری اش ، با تعدادی از رؤسای بانک های مختلف شهر ارتباطی نزدیک دارد و به همین واسطه می تواند وام های میلیاردی تهیه کند و با این وعده مبلغ 200 میلیون تومان از من دریافت کرد “.
سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی ، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : “متهم با صدور قرار قانونی و جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر شکات پرونده در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است “.
منبع: شفاف

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  18