دومین جشنواره شهر برفی در افوس برگزار می‌شود

دبیر جشنواره شهر برفی از برگزاری دومین برف‌آورد سالانه استان اصفهان در 23 بهمن ماه به میزبانی شهرستان بویین میاندشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
 روح الله بابایی اظهار کرد: با وجود بارش‌های مناسب برف در سال جاری، شاهد برگزاری دومین جشنواره شهر برفی استان در منطقه گردشگری سرچشمه افوس (از توابع شهرستان بویین میاندشت) خواهیم بود.

وی افزود: این جشنواره روز 23 بهمن ماه برگزار می‌شود، اما گروه‌های شرکت کننده کار خود را از روز 22 بهمن ماه در محل برگزاری جشنواره آغاز خواهند کرد.

دبیر جشنواره شهر برفی با اشاره به برگزاری نخستین دوره این جشنواره در سال 92 تصریح کرد: ایجاد روحیه نشاط اجتماعی با استفاده از مواهب طبیعی و خدادادی و شناسایی بهتر پتانسیل‌های گردشگری شهرستان بویین میاندشت به ویژه منطقه گردشگری شهر افوس در عرصه ملی و بین‌المللی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

بابایی با اشاره به استقبال 16 هزار نفری هموطنان در اولین جشنواره و خلق سازه‌های زیبا و حرفه‌ای توسط گروه‌های شرکت کننده خاطر نشان کرد: با توجه به مساعدت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در برگزاری جشنواره امسال، امیدواریم شاهد برگزاری بهتر و استقبال بیشتری از سوی هموطنان باشیم.

وی با اشاره به تشکیل و برگزاری جلسات منظم و مداوم کمیته‌های برگزار کننده این جشنواره، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی برای بازدیدکنندگان جشنواره برنامه‌ریزی شده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش پیاده روی از ساعت 9 صبح از محل پارکینگ تا محل برگزاری جشنواره اشاره کرد که در پایان نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهداء خواهد شد.

شهردار افوس افزود: علاوه بر آن هموطنان می‌توانند از غرفه‌های مردم شناسی، شاهنامه خوانی، نمایشگاه عکس و کتاب و غرفه‌های دیگر بازدید کنند. هم‌چنین پیست افوس در این روز برای استفاده علاقه‌مندان به ورزش اسکی باز خواهد بود.

شهردارافوس تصریح کرد: در پایان این جشنواره به افراد و گروه‌هایی که از نظر هیئت داوران بهترین سازه‌ها را بر اساس معیارهای اعلام شده جشنواره خلق کرده باشند جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی جشنواره به نشانی www.shahrebarfi.ir یا مراجعه حضوری به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرداری افوس نسبت به ثبت نام خود تا تاریخ 20 بهمن ماه اقدام کنند.

وی با دعوت از هنرمندان، مجسمه سازان و هموطنان برای شرکت در این جشنواره گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برگزاری این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی این جشنواره مراجعه کنند یا با شماره تلفن 03157512220 (دبیرخانه جشنواره شهر برفی) تماس حاصل فرمایند.

به گزارش ایسنا، بویین میاندشت به عنوان غربی‌ترین شهرستان اصفهان در فاصله 180 کیلومتری از مرکز استان است که از شرق به شهرستان فریدن، از شمال به شهرستان خوانسار، از جنوب به شهرستان فریدونشهر و از غرب به شهرستان الیگودرز (از توابع استان لرستان) منتهی می‌شود.
منبع : ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  −  80  =