ابتکار یک نامزد خبرگان در تبلیغات انتخاباتی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی

ایسنا نوشت: نامزد خبرگان رهبری گفت: بهتر است کاندیدا‌ها از ابزار شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات استفاده کرده تا هم هزینه‌های تبلیغاتی کاهش یابد و هم تاثیر تبلیغاتی فراوانی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
آیت الله شاه عباس رفعتی با اشاره به اینکه برخی از مردم از کارکرد و وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری کم اطلاعند که به این مقوله توجه کنند و افزود: وظیفه اصلی مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی تعیین رهبری و نظارت بر باقی ماندن اوصاف و شرایط رهبری است و همین دو موضوع عظمت جایگاه مجلس خبرگان را نشان می‌دهد.

این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در صورتی که رهبری بر شرایط مذکوری که در قانون اساسی تعیین شده باقی نماند از مقام‌ رهبری بر کنار خواهد شد گفت: تمامی اعضای مجلس خبرگان رهبری در تمامی دوره‌ها به این موضوع معتقدند که نه تنها شرایط رهبری در وجود رهبر فرزانه انقلاب آیت الله خامنه‌ای کم نشده بلکه روز به روز بالنده‌تر و قوی‌تر می‌شود و حتی نیازی به نظارت بر بقای شرایط رهبری نیست.

وی با بیان اینکه اسراف در تبلیغات حرام است گفت: رسانه‌ها نقش بی‌بدلیلی در راستای آگاهی سازی و فرهنگ سازی ایفا می‌کنند لذا می‌توان از این پتانسیل برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم استفاده و از اسراف در امر انتخابات جلوگیری کرد.

شاه‌رفعتی ادامه داد: امروز عصر فضای مجازی است لذا بهتر است کاندیدا‌ها از این ابزار نوین یعنی شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات استفاده کرده تا هم هزینه‌های تبلیغاتی کاهش یابد و هم تاثیر تبلیغاتی فراوانی داشته باشند.

وی در خصوص دلایل حضورش در انتخابات خبرگان رهبری در این استان را علاقه به این استان و مردم آذربایجان عنوان کرد و گفت: این استان بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی است اما خلا فرهنگی در این استان مشاهده می‌شود لذا باعث شد در این استان کاندیدا شوم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =