کرمانشاه ۸۲ هزار رای اولی دارد

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: بیش از 82 هزار نفر در استان کرمانشاه رای اولی هستند و امسال برای اولین بار در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

nadimi (4 of 4).jpg

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
 امیر شاه‌آبادی در گفت‌ وگو با خبرگزاری ایسنا، تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان کرمانشاه بر اساس آخرین اطلاعات را یک میلیون و 507 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد بیش از 82 هزار نفر رای اولی هستند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه همچنین از وجود 31 حوزه انتخابیه در استان خبر داد و یادآوری کرد: از این تعداد شش حوزه انتخابیه اصلی و مابقی فرعی هستند.
شاه‌آبادی تعداد شعب اخذ رای در استان را نیز 1515 شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد 905 شعبه ثابت و 609 شعبه سیار است.
به گفته این مسئول، یک شعبه اخذ رای هم برای اقلیت‌های مذهبی در مرکز استان در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: 30 هزار نفر در استان کرمانشاه کار اجرای انتخابات را بر عهده دارند و تعداد زیادی هم نظارت و بازرسی را انجام می‌دهند.
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از فراهم شدن کلیه بسترها و ملزومات انتخابات در استان خبر داد و تاکید کرد: آنقدر برای برپایی انتخابات آماده هستیم که اگر بگویند انتخابات فردا برگزار شود، آمادگی داریم.
شاه‌آبادی خاطرنشان کرد: تعرفه‌های رای هم به اندازه و به میزان کافی وارد استان شده و بین شهرستان‌ها توزیع شده است.
وی بیان کرد: تجهیزات مورد نیاز اجرای انتخابات نیز فراهم شده و نیروهای اجرایی آموزش لازم را دیده‌اند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در ادامه از انصراف یک کاندیدا در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو خبر داد و اظهار کرد: تا این لحظه 101 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان داریم.
به گفته این مسئول، طی چند روز اخیر هیچ فرد جدیدی تایید صلاحیت نشده و به جمع کاندیداهای استان اضافه نشده است.
شاه‌آبادی در خصوص تخلفات انتخاباتی هم یادآوری کرد: قطعا تخلف انتخاباتی داریم، اما بیشتر در حد تخلفات تبلیغاتی است.
وی ادامه داد: این تخلفات چندان جدی نبوده و در سطح فرمانداری‌ها حل شده است.
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار کرد: نظارت بر شیوه تبلیغات کاندیداها همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  ⁄  15  =