امروز؛ واریز سود سهام فرهنگیان بازنشسته

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سود سهام فرهنگیان بازنشسته در ماه‌های مهر، آبان و آذر خبر داد و گفت: عملیات بانکی واریز سهم‌الشرکه از امروز چهارشنبه (12 اسفندماه) آغاز می‌شود و قطعا از شنبه از طریق تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان قابل دریافت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شهاب‌الدین غندالی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر گفت: مجموع سود واریزی برای فرهنگیان بازنشسته 800 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: فهرست‌های استانی برای دی ماه هنوز به دست ما نرسیده است، در صورت دریافت گزارشات و طی مراحل مربوط سود سهام دی ماه نیز واریز خواهد شد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه از ابتدای مهر ١٣٩٤ به بعد از طریق بانک سرمایه تسهیلات خود در صندوق ذخیره فرهنگیان را دریافت می‌کنند ادامه داد: از این رو برای تمام بازنشستگان عضو موسسه تک کارت بانک سرمایه صادر و به فرهنگیان تحویل خواهد شد.

غندالی اضافه کرد: برای فرهنگیان عضو مؤسسه که قبلاً در بانک سرمایه حساب داشته‌اند، کارت بانکی صادر نشده و این فرهنگیان می‌توانند از همان حساب بانکی خود نزد بانک سرمایه استفاده کنند.
منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1