دستگیری ۱۰۵ سارق و زورگیر در ۴۸ ساعت

پلیس تهران:

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 105 سارق و زورگیر در طرح ویژه پلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز و طرح ویژه پلیس برای تحت نظر گرفتن سارقان سابقه‌دار و همچنین به منظور افزایش ایمنی محلات در آستانه عید نوروز، با همکاری عوامل پلیس آگاهی طرح ویژه برخورد با سارقان و زورگیران در حوزه استحفاظی فرمانده انتظامی غرب استان تهران به مرحله اجراء درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح طی 48 ساعت گذشته اجراء شد، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد مجرمان 105 سارق و زورگیر که به شکل فردی یا در قالب باند اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان کرده بودند، شناسایی و در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

خانچرلی با بیان اینکه این افراد در اعترافات اولیه به سرقت و زورگیری اعتراف کرده‌اند، گفت: در میان دستگیرشدگان اعضای باندی قرار داشتند که ابتدا به عنوان مسافر سوار بر خودرویی شده و خودرو را زورگیری می‌کردند، سپس با سرقت خودرو خود را به عنوان مسافربر جا زده و اقدام به زورگیری از مسافران می‌کردند که این افراد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین به انهدام باند سرقت از منازل اشاره کرد و گفت: اعضای این باند با شناسایی منازل هنگام عصر وارد خانه‌ها شده و در شرایطی که ساکنان برای خرید یا امور دیگر از خانه خارج شده بودند اقدام به سرقت اقلام گران‌بهاء می‌کردند که این افراد نیز دستگیر شدند.

خانچرلی با بیان اینکه در آستانه نوروز با هماهنگی مقام قضایی در 6 شهرستان غرب استان تهران مقرر شد تا به سارقان سابقه‌دار در ایام عید مرخصی داده نشود، افزود: 105 سارقی که در این طرح دستگیر شده‌اند عمدتا سابقه‌دار هستند و برخی از آنان نیز معتاد به مصرف مواد مخدر هستند.
منبع : ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  5  =