دریافت رتبه بین المللی بیمه رازی

مدیرعامل بیمه رازی اعلام کرد که این شرکت به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی به زودی دارای رتبه بین المللی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازریسک نیوز،یونس مظلومی در چهارمین اجلاس شهروندی بیمه رازی که در هتل المپیک برگزار شد با اشاره به رویکرد بین المللی شدن این شرکت گفت: چند ماهی است که دریافت رتبه بین المللی برای شرکت بیمه رازی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم در فروردین ماه سال آینده این اتفاق عملی شود.

وی افزود: با دریافت این رتبه، شرکت بیمه رازی می تواند قبولی اتکایی از سایر کشورها را تجربه کند و صدور خدمات بیمه ای در شکل قبولی اتکایی را کلید بزند.

مدیرعامل بیمه رازی با بیان این که طی سه هفته گذشته، روزی نبوده که مدیران ارشد شرکت های بیمه خارجی با مدیران این شرکت ملاقات نداشته باشند، اظهار کرد: بسیاری از خارجی ها شرکت بیمه رازی را برای همکاری انتخاب کرده اند، چرا که آنها می دانند بیمه رازی با سرعت زیادی در حال حرکت به جلو است.

مظلومی در ادامه با اشاره به این که شرکت های بیمه بخش خصوصی در ایران ظاهرا زیادند و برخی از آنها سابقه فعالیت بیشتری نسبت به بیمه رازی دارند، گفت: در میان شرکت هایی که سابقه فعالیت آنها نسبت به ما کم است هم برخی به رانت های حاکمیتی متصل اند، با این حال بیمه رازی به هیچ رانتی متصل نیست و صددرصد خصوصی است و این مزیت رقابتی ماست.

وی اظهار کرد: همین خصوصی بودن به معنای واقعی، باعث شده که خارجی ها ما را انتخاب کنند. البته این وضعیت انتظاراتی را هم از شرکت ما ایجاد می کند و ارائه سود یکی از این انتظارات است.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر این که این شرکت در سال آینده ارزیابی شعب خود را با جدیت دنبال خواهد کرد، گفت: البته قرار نیست شعب کم کار یا زیان ده را تعطیل کنیم، اما به دنبال راهکارهایی هستیم که آنها را توانمند کنیم.

مظلومی همچنین جلب رضایت مشتری را مهمترین هدف بیمه رازی اعلام و خاطرنشان کرد: کمپین پرداخت خسارت در ۲۴ ساعت پس از تکمیل پرونده که از سال گذشته آغاز شد، باید در همه استان ها و مراکز پرداخت جاری شود.

او در ادامه به لزوم خدمات دهی مناسب و سریع به ۲٫۵ میلیون بیمه گزار بیمه رازی تاکید کرد و گفت: نمایندگان، خط مقدم مبارزه با رقبا هستند و به همین دلیل باید رضایت آنها نیز به درستی جلب شود، به همین دلیل در سال آینده اجلاسی با حضور همه نمایندگان بیمه رازی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل بیمه رازی در ادامه استراتژی شرکت را افزایش سهم بازار به ۷ درصد و قرار گرفتن میان پنج شرکت نخست بیمه در کشور اعلام کرد و گفت: برای این کار برنامه های کوتاه مدت سه ماهه و میان مدت سالانه تدوین شده، به طوری که پیش بینی کرده ایم هر سال نیم درصد به سهم بازار شرکت افزوده شود.

وی افق ۱۴۰۴ بیمه رازی را بسیار روشن و قابل تحقق عنوان کرد و گفت: روند پیش بینی شده جز با تلاش سهامداران و در راس آنها همکاران شرکت که خود سهامداران بزرگ ما هستند، محقق نخواهد شد.

در ابتدای این مراسم، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه رازی با بیان این که تا نیمه اسفند ماه سال جاری حدود ۹۰ درصد برنامه امسال شرکت محقق شده است، گفت: بیمه رازی امسال ۳۴ درصد رشد پرتفو داشته، در حالی که متوسط این رقم در کل صنعت ۱۲ درصد بوده است.

مهندس بهمن یزدخواستی با بیان این که افق ۱۴۰۴ شرکت بیمه رازی تدوین شده است، گفت: اکنون از نظر حق بیمه تولیدی در رتبه ۹ بازار بیمه کشور هستیم و هدف ما این است که در افق چشم انداز به جایگاه برترین شرکت های بیمه ای در تمامی شاخص ها دست یابیم.

وی با اشاره به این که یک مشتری راضی می تواند پنج مشتری جدید برای شرکت جلب کند، گفت: استفاده از فضای اینترنت و شبکه های مجازی بستر بسیار خوبی برای جلب مشتری است و بیمه رازی تلاش دارد حضور خود را در این بخش پررنگ کند، به طوری که طراحی اپلیکیشن موبایلی شرکت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

۴۲۱۸۲۷۷۴۰_۶۷۲۳۰_۱۴۳۵۲۴۲۹۶۰۵۶۷۹۲۱۵۶۳۵۴۲۲۱۱۲۴۱۹_۱۰۷۰۰_۴۷۲۳۵۴۴۱۳۲۹۷۹۳۰۷۴۴۳

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =