آسان پرداخت گواهینامه ISO20000 دریافت کرد

ازشرکت IMQ ایتالیا

شرکت آسان پرداخت پرشین در ممیزی شرکت IMQ ایتالیا موفق شد سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSMS – نام خود را ثبت کند. پیش از این ایران کیی

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت آسان پرداخت پرشین با نام تجاری (آپ ) در ممیزی شرکت IMQ ایتالیا موفق شد بعنوان اولین PSP ایرانی دارای گواهینامه ISO20000 – سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSMS –  نام خود را ثبت کند.

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت ، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ( ITSM ) یک استاندارد سامانه مدیریت خدمات است که الزامات ارائه دهنده خدمات برای طراحی، استقرار، پیاده سازی، بهره برداری، پایش، بازنگری، نگهداشت و بهبود سامانه مدیریت خدمات را مشخص می نماید.

بنابر این گزارش آسان پرداخت پرشین (آپ)  چهار خدمت اپلیکیشن پرداخت (آپ) ، USSD (کد پرداخت موبایلی ) #733* ،IPG  (درگاههای پرداخت اینترنتی) و دستگاههای پایانه های پرداخت فروشگاهی (POS) را  در سطح ملی ارائه می دهد که برای کلیه خدمات فوق گواهینامه ISO20000 را اخذ کرده و تمامی بسترهای پرداخت را در سطح ملی پوشش داده است. 

شرکت آسان پرداخت پرشین با هدف فعالیت در سیستم های پرداخت الکترونیکی داده ها، در اردیبهشت سال 1388 تاسیس شد. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک است و اجزای مختلف سیستم بر پایه “مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت ” اداره نظام پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین به گونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد، این هدف با بکارگیری تجهیزات و ابزار ویژه پذیرش و انتقال تراکنش ها که در سیستم های پرداخت الکترونیک بروز دنیا استفاده میگردند میسر است . منبع: آپ
 
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  درآذرماه سال گذشته شرکت کارت اعتباری ایران کیش به عنوان اولین شرکت فعال در حوزه بانک و پرداخت در کشور گواهینامه پیاده‌سازی یکپارچه استاندارد ISO ۲۷۰۰۱ و ۲۰۰۰۰-۱ ISO را دریافت کرده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. احمد قبیتی می گوید

    سلام
    شرکت کارت اعتباری ایران کیش بیش از یک سال و نیم پیش مدرک ایزو 20000 رو اخذ کرد

ارسال یک پاسخ

10  ⁄    =  5