تلفن همراه، عامل کلیدی افزایش خریداران جوان در تجارت‌های B2B

پژوهش جدیدی که توسط مرکز تحقیقاتی Sacunas صورت گرفته است، نشان می دهد؛ 56 درصد از جوانان اعلام کرده‌اند که موتورهای جستجو، وبسایت های توزیع کنندگان و رسانه های اجتماعی مهم ترین منابع اطلاعاتی افراد برای تحقیق درباره محصولات جدید هستند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک- سمانه سمیعی – بر اساس این پژوهش که بر روی 1400 جوان شاغل (در رده سنی 20-35 سال) انجام گرفته است؛ جوانانی در رده سنی پایین تر، از کانال های دیجیتال برای این منظور بیشتر استفاده می کنند. درصد قابل توجهی (19 درصد) از متخصصین در رده سنی 20-24 سال رسانه های اجتماعی را مهم ترین روش برای تحقیق درباره ابزار جدید مورد نظر خود بیان کردند. در مجموع، 85 درصد از جوانان اعلام کردند که از شبکه ها و کانال های اجتماعی برای تحقیق درباره محصولات و خدمات جدید شرکت های مختلف استفاده می کنند. این تحقیقات نشان می دهد که فیس بوک در میان سایر شبکه ها، از محبوبیت 40 درصدی برخوردار است.

هم چنین کسب وکارها باید بهبود سرویس های پرداخت موبایلی را در نظر بگیرند. 82 درصد از جوانان، نقش گوشی های موبایل در فرایند تحقیق خود در مورد استفاده از کالاها و خدمات گوناگون را مهم می دانند.

همچنین ویدئو نیز از سوی 29 درصد از خریداران جوان، نسبت به روش های مرسوم بازاریابی، مقالات و بروشورها ترجیح داده می شود. ارائه اطلاعات عملی مانند آموزش و دمو (39 درصد) و اخبار محصولات جدید (29 درصد) از سوی جوانان مورد استقبال قرار می گیرد.

نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی که در ماه مارس 2015 توسط میلوارد براون دیجیتال با همکاری گوگل برگزار شد، اعلام کردند که آن ها از گوشی های موبایل خود برای تحقیق درباره کالاها مورد نظر استفاده می کنند و 91 درصد از این افراد از گوشی های هوشمند خود برای انجام کلیه فرایند خرید استفاده می کنند.

همچنین تحقیقات نشان می دهد؛ مشارکت جوانان در تصمیم گیری های حین خرید کسب  و کارها افزایش یافته است و 46 درصد از خریداران B2B (کسب و کار به کسب و کار) در سال 2014 از رده سنی جوانان بوده اند که این آمار نسبت به دو سال قبل، رشد 27 درصدی را نشان می دهد.

منبع:
 http://www.thepaypers.com/mobile-payments/mobile-as-a-key-factor-for-millennials-b2b-buyers/763529-16

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  56  =