اپل پی به وبسایت های موبایلی می آید

کمپانی اپل اعلام کرد که در سال جدید، سرویس پرداخت موبایلی خود را در اختیار برخی از کاربرانش قرار خواهد داد.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – سمانه سمیعی- پس از تقریبا یک سال گمانه زنی در رابطه با نحوه فعالیت اپل پی، گزارش های Re/Code حاکی از آن است که اپل پی قصد دارد در سال جدید، سرویس پرداخت موبایلی خود را در اختیار کاربرانی قرار دهد که با استفاده از مرورگر Safari آیفون و آیپد خود به وبسایت های موبایلی مراجعه می کنند.

این منبع خبری گزارش کرده است؛ اپل پی در اطلاعیه ای به شرکای بالقوه خود، زمان گسترش اپل پی  به کیف پول موبایلی را تا قبل از فصل خرید تعطیلات اعلام کرده است. شرکت اپل ممکن است در ماه ژوئن در کنفرانس توسعه دهندگان اپل، اطلاعاتی در این باره ارائه کند.

اَپِل پِی (Apple Pay) یا سامانه پرداخت اپل، یکی از روش های نوین پرداخت پول همچون پرداخت همراه و یا کیف پول دیجیتالی است که شرکت اپل آن را در سال 2014 معرفی کرد.

برای بهره گیری از این سامانه، کاربر می بایست نخست تنها برای یک بار اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد آیفون (آیفون 5 به بالا) کند (از طریق اسکن کارت اعتباری یه با به صورت دستی) و پس از آن هر بار که کالا یا خدماتی را خریداری می کند، می تواند با نزدیک کردن آی دیوایس خود به پایانه مهجز به فناوری اِن اِف سی، هزینه را پرداخت نماید.

تهیه و ترجمه: سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

منبع:  mobilepaymentstoday

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  3