اندروید پی در انگلستان در دسترس عموم قرار می گیرد

ورود گوگل به رقابت با اپل پی و سامسونگ پی

سیستم پرداخت موبایلی گوگل تحت عنوان اندروید پی، به صورت رسمی سرویس پرداخت موبایلی جدیدی در انگلستان راه اندازی کرد.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک- سمانه سمیعی – این سرویس برای اولین بار در ماه سپتامبر سال 2015 در ایالات متحده راه اندازی شد و به روش هایی مشابه راه اندازی اپل پی در این کشور، امکان افزایش اعتبار از کارت های بدهی، اعتباری و حفظ جزئیات اطلاعات کارت ها با استفاده از چیپ NFC را برای کاربران فراهم کرد. بنابراین، خریدکنندگان می توانند با استفاده از این سرویس پرداخت، در پایانه های پرداخت غیرتماسی در خرده‌فروشی‌ها، هزینه های مورد نظر خود را پرداخت کنند و برای این فرایند از روش احراز هویت اثر انگشتی روی گوشی های هوشمند خود استفاده نمایند.

با توجه به اطلاعیه های این شرکت، از زمان راه اندازی اندرویدپی، ماهانه 1.5 میلیون نفر در ایالات متحده، عضو این سیستم می شوند. به این ترتیب اندروید پی توانسته است در ایالات متحده اثر مشخصی بر جای بگذارد.

رقابت در فضای تجارت موبایلی به سرعت در حال افزایش است و شرکت گوگل در بازار انگلستان نیز سرویس جدیدی راه اندازی کرده است تا بتواند با رقبای قدرتمندی مانند اپل پی و سامسونگ پی همگام شود.

بازار تجارت موبایلی انگلیسی به سرعت در حال رشد است و روز به روز جذاب تر شده و مشتریان بیشتری را به سمت خرید با گوشی های هوشمند در فروشگاه های فیزیکی جذب می کند.

با توجه به اخبار اخیر، شرکت ابرتور تکنولوژی (Oberthur Technologies) تامین کننده جهانی محصولات امنیتی، سرویس ها و راهکارها است و پشتیبانی خود از بازار اندروید پی را برای اولین راه اندازی این سرویس در استرالیا در سال 2016 اعلام کرده است.

ترجمه: سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

منبع:  thepaypers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4