درآمد یک ميليارد دلاري كيف پول هاي موبايلي در اروپا

گزارشي جديد در خصوص كيف پول هاي موبايلي نشان مي دهد كه اين كيف پول هاي موبايلي مي توانند خود را با خصوصيات و ويژگي هاي بازار پرداخت اروپا تطبيق داده و هماهنگ كنند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک- هادی آذری – گزارشي جديد در خصوص كيف پول هاي موبايلي از جمله اپل پي، آندرويد پي، سامسونگ پي و ديگر كيف هاي پول موبايلي كه در ديگر مناطق جهان ايجاد شده اند، نشان مي دهد كه اين كيف پول هاي موبايلي مي توانند خود را با خصوصيات و ويژگي هاي بازار پرداخت اروپا تطبيق داده و هماهنگ كنند.

اين پژوهش كه اخیرا منتشر شده است به صورت دقيق سير تحول بازار پرداخت هاي موبايلي در اروپا و هم چنين موانع موجود بر سر راه كيف پول هاي موبايلي در ديگر بازارها را بررسي و تحليل مي كند.

تامين كنندگان كيف پول موبايلي از مدتي پيش اقداماتي را براي تطبيق خود با ويژگي هاي فني و تجاري بازارهاي اروپايي در دستور كار قرار داده اند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، يافته هاي كليدي اين گزارش به شرح زير مي باشد:
•    در ايالات متحده و كره جنوبي، كيف پول هاي موبايلي در زمان عرضه و ارائه با سكته و وقفه هاي مواجه شدند اما در حال حاضر در مسير رشد هستند.
•    در اروپا هم نهادهاي مالي و هم اپراتورهاي شبكه هاي موبايلي در تلاش براي معرفي و عرضه روش هاي پرداخت موبايلي هستند اما در دستيابي به بازارهاي اصلي ناكام بوده اند.
•    در بازه زماني سال هاي 2016 تا 2021 ميلادي، شمار تراكنش هاي كيف پول موبايلي در اتحاديه اروپا رشد مركب سالانه 61.8 درصدي را تجربه خواهد كرد.
•    پيش بيني مي شود كه كل درآمد كيف پول موبايلي براي صنعت پرداخت در بازه پنج ساله 2016 تا 2021، رشدي 50 درصدي داشته باشد كه با اين احتساب اين درآمد تا سال 2021 ميلادي از مرز يك ميليارد دلار خواهد گذشت.

تي‌يري اسپانگاردف مدير عامل شركت «اسمارت اينسايتس» در اين رابطه مي‌گويد: « كارايي، جزيره اي بودن و درآمد عملياتي پائين تر از جمله ويژگي‌هاي بارز بازار پرداخت اروپا است. شركت هاي عرضه كننده كيف پول موبايلي كه جذب حجم و پويايي بازار اروپا شده اند، بايد در مسير خود براي دست يابي به اين بازارها، اين موانع را مد نظر قرار دهند».

منبع:      paymentscardsandmobile

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  5