اتصال بانکها به سوئیف تنها از طریق سپام مقدورخواهد بود

با پیاده سازی پلتفرم نوین و پیشرفته سوئیفت

طی یک همایش که با همت شرکت خدمات برگزار شد پلتفرم نوین و پیشرفته سوئیفت که در آینده نزدیک نقش متمرکزکننده ترافیک سوئیفت و سپام (سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی) کشور را بر عهده خواهد داشت؛ توسط کارشناس فنی سوئیفت توضیح داده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک همایش آشنایی با سیستم متمرکز سوئیفت با حضور مدیران و کارشناسان بانک مرکزی، سوئیفت و بانک های کشور با همت شرکت خدمات انفورماتیک برگزار شد.

با حضور مدیران ارشد و کارشناسان سوئیفت بانک مرکزی، شرکت خدمات انفورماتیک و بانک های کشور، همایش “آشنایی با سیستم پیشرفته پیام رسانی سوئیفت” برگزار شد.
 طی این همایش Sido Bestani مدیر خاورمیانه، آفریقا و ترکیه سوئیفت،  Onur Ozan مدیر منطقه ای کشور ایران در سوئیفت،  یعقوبی مدیر کل بین الملل بانک مرکزی و محمود زیبایی مدیر توسعه و امنیت سیستم های بانک مرکزی به همراه نمایندگان شرکت خدمات انفورماتیک و شرکت ارائه دهنده خدمات سوئیفت به کشور، به معرفی چشم انداز فنی سوئیفت کشور و پاسخ به پرسش های نمایندگان بانک ها در زمینه سوئیفت در دوره پسا برجام پرداختند.

طی این همایش پلتفرم نوین و پیشرفته سوئیفت که در آینده نزدیک نقش متمرکزکننده ترافیک سوئیفت و سپام (سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی) کشور را بر عهده خواهد داشت؛ توسط آقای Ala AlRousan کارشناس فنی سوئیفت توضیح داده شد.

با تجهیز سپام به این فناوری نوین، اتصال بانک های کشور به شبکه جهانی سوئیفت فقط از طریق سپام امکان پذیر بوده و این خود گام مهمی در جهت افزایش امنیت و حفاظت از پیام های مالی کشور خواهد بود. لازم به ذکر است یکی از کارکردهای اصلی سپام مدیریت پیام های سوئیفت داخل کشور و عدم خروج آن ها از کشور است که این امر نیز با به کارگیری سامانه جدید به شکلی بهتر و موثرتر مدیریت خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  1  =