دکمه Home در آی‌فون۷ تغییر می‏کند؟

اکثر کاربران آی‌فون یا حتی آی‏پد از خراب شدن این دکمه شکایت دارند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اگر شما هم از طرفداران قدیمی اپل و آی‌فون هستید و آی‌فون 2جی یا 3جی هم داشته‏اید، حتما با دکمه Home این موبایل به مشکل خورده‏اید. اکثر کاربران آی‌فون یا حتی آی‏پد از خراب شدن این دکمه شکایت دارند. پس از گذشت مدتی استفاده این دکمه اگر کامل از کار نیفتد، حتما سفت می‏شود و به درستی کار نمی‏کند. البته این مشکل در آی‌فون‏های جدید تا حد زیادی برطرف شده است.

حالا آی‌فون7 شاید راهکار تازه‏ای برای این دکمه داشته باشد. گفته‏ه ا حکایت از این دارد که شاید دکمه Home در آی‌فون7 از قابلیت فورس‏تاچ بهره ‏مند باشد. یعنی این دکمه دیگر حرکت فیزیکی نداشته باشد تنها با لمس کردن کار کند و با کمی فشار بیشتر (مانند صفحه نمایش‏ آی‌فون 6 اس) کارهای دیگری را انجام دهد. این موضوع زمانی مطرح شد که عکسی منتشر شد و خیلی‏ ها یقین پیدا کردند که آی‌فون بعدی با دکمه فورس‏تاچ عرضه خواهد شد.

البته با توجه به تصاویر و ویدئوهای لو رفته از آی‌فون جدید تقریبا اپل محصول جدیدی برای رونمایی ندارد، مگر اینکه با معرفی ساعت جدید یا دکمه با فورس‏تاچ همه را غافلگیر کند. در غیر این صورت، احتمالا باید سال 2017 منتظر باشیم تا آی‌فون 7 اس با این دکمه وارد بازار شود.
دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  25