مهاجرت خرده‌فروش‌ها از فروشگاه‌های فیزیکی به فروشگاه‌های بزرگ آنلاین

کارشناسان و تحلیلگران موسسه تحقیقاتی BI Intelligence معتقدند که به همین دلیل در سال 2016 بسیاری از ابزارها و دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیا و سیستم‌های تحلیل داده‌ها در شرکت‌های نفتی به‌کار گرفته می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حالا خرده‌فروش‌ها از فروشگاه‌های فیزیکی به فروشگاه‌های بزرگ آنلاین مهاجرت می‌کنند، کارت‌های اعتباری از کیف پول‌هایمان به موبایل‌های هوشمند ما منتقل شده‌اند، موسسات چاپ و نشر حالا با کاغذها خداحافظی کرده و محتوا مختلف را در لحظه برای مخاطبانشان ارسال می‌کنند، خودروسازان می‌گویند که تا پنج سال آینده این صنعت انقلاب بزرگی را تجربه می‌کند و در نهایت غول‌های تکنولوژی کامپیوترهای شخصی را با ابزارهای موبایل جایگزین می‌کنند. کارشناسان انتظار دارند اتفاقات و تغییرات بیشتری در سال 2016 رخ بدهد.

 با این اوصاف انتظار می‌رود فیس‌بوک جنگ رقابتی جدی با یوتیوب در زمینه پخش ویدئو داشته باشد، اندونزی یکی از بزرگ‌ترین بازارهای موبایل هوشمند در جهان می‌شود، آمازون شرکای تجاری خودش در زمینه صادرات را کنار می‌گذارد و شرکت‌های نفتی به دنبال ادامه روند کاهش قیمت نفت، تکنولوژی اینترنت اشیا را در آغوش کشیده و به‌کار می‌گیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8