دروازه پرداخت اینترنتی وردلاین در انگلستان راه اندازی می شود

راهکارهای وردلاین امکان پرداخت های آنلاین را به صورت تخصصی در بازار گسترده تری ارائه می کند و شرکت های کوچک نیز می توانند از بالاترین سطح امنیت و استانداردهای مبارزه با تقلب های تراکنش های آنلاین بهره ببرند.

به گزارش پایگاه خبریبانکداری الکترونیک، وردلاین(Wordline) یک شرکت تامین کننده سرویس هایپرداخت اروپایی و تراکنشی است که دروازه پرداخت اینترنتی را در بازار انگلستان راهاندازی کرده است.

دروازهپرداخت اینترنتی شرکت وردلاین بر روی یک پلتفرم ثابت (اWL Sips، راهکار پرداخت اینترنتی امن شرکت وردلاین) راه اندازی شده است کهدر حال حاضر با دپارتمان های دولت، شرکت های بزرگ و چندملیتی و بیش از 50 هزارمؤسسه کوچک در سراسر جهان همکاری می کند. راهکارهای وردلاین امکان پرداخت هایآنلاین را به صورت تخصصی در بازار گسترده تری ارائه می کند و شرکت های کوچک میتوانند از بالاترین سطح امنیت و استانداردهای مبارزه با تقلب های تراکنش هایآنلاین بهره ببرند.

دروازهپرداخت اینترنتی وردلاین روندهایی که کسب و کارهای مختلف می توانند با استفاده ازگزارشگیری اتوماتیک پرداخت های خود را رهگیری کنند را نیز شامل می شود. علاوه براین، درخواست های مشخص برای ارائه امکان گزارش گیری های مشخص نیز از سوی دفترپشتیبانی این شرکت به صورت شخصی سازی شده پذیرش می شود.  هم چنین کسب و کارها میتوانند امکان پرداخت با یک کلیک را برای سبدهای خرید آنلاین مشتریان خود فراهمکنند و اطلاعات پرداخت مشتریان به صورت امن و همیشه آماده پرداخت در دسترس آن هاقرار گیرد تا سرعت انجام پرداخت بالاتر رود و بازگشت مشتریان به فروشگاه بیشترشود.

اولین220 تراکنش در هر ماه سود 17.99 دلاری می برند و بابت عضویت در این سیستم هزینه ایدریافت نمی شود و هیچ کارمزد و هزینه پنهان دیگری وجود ندارد.

 

 

گروه ترجمه پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سمانه سمیعی

منبع:http://www.thepaypers.com/online-payments/worldline-rolls-out-internet-payment-gateway-into-the-uk/765918-3

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  7