بارکلی کاردز استفاده از کیس های گوشی موبایل جهت پرداخت های غیرتماسی را ممکن ساخت

پرداخت های غیرتماسی

بارکلی کاردز تکنولوژی پرداخت غیرتماسی bPay خود را در کیس های حفاظت گوشی های موبایل های هوشمند جاسازی کرده است تا مردم بتوانند تنها با نزدیک کردن گوشی های خود به دستگاه های پرداخت، پرداخت های خود را انجام دهند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – احسان خدیو – بارکلی کاردز تکنولوژی پرداخت غیرتماسی bPay خود را در کیس های حفاظت گوشی های موبایل های هوشمند جاسازی کرده است تا مردم بتوانند تنها با نزدیک کردن گوشی های خود به دستگاه های پرداخت، پرداخت های خود را انجام دهند.

این بانک با همکاری شرکت های تولید کننده کیس های گوشی همراه اپل، سامسونگ و ال جی به تولید کیس های مورد نظر مشتریان همراه با تکنولوژی پرداخت bPay پرداخته است. بنابراین، مشترکین می توانند این کیس ها را با داشتن تصاویر، طرح ها و نقشه های مورد نظر خود استفاده کنند.

این کیس های جدید مجهز به چیپ bPay بوده و به کیف های دیجیتالی مشترکین متصل می باشند، و تمامی شهروندان انگلیسی که دارای کارت های اعتباری یا پرداخت مستر و ویزا هستند می توانند از آن استفاده کنند. مشترکین می توانند با استفاده از نرم افزار موبایلی و همچنین به صورت آنلاین نسبت به شارژ این سیستم پرداخت اقدام کنند. در حالی که شرکت های اپل، گوگل و سامسونگ مشغول پیشبرد سیستم پرداخت NFC خود هستند، بارکلی امیدوار است تا با این ترفند در این بازار موفق عمل کند.

علاوه بر این سیستم، این بانک برچسب های پرداخت قابل نصب روی ساعت های مچی و همچنین لوازم ورزشی را نیز تهیه کرده است.

ترجمه: سرویس بین المللی پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  −    =  68