شرکت UOB سنگاپور از تکنولوژی صدور دیجیتالی کارت و ATM های غیرتماسی پرده برداری کرد

صدور کارت در چند دقیقه

بانک اتحادیه اوورسی سنگاپور در اقدامی که آن را بعنوان اولین بار در جهان معرفی کرده است، از سیستم صدور آنی دیجیتالی کارت پرده برداری کرد. این سیستم مشترکین را قادر می سازد تا با استفاده از برنامه موبایلی UOB کارت های اعتباری خود را دریافت و مورد استفاده قرار دهند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک – احسان خدیو – بانک اتحادیه اوورسی سنگاپور در اقدامی که آن را بعنوان اولین بار در جهان معرفی کرده است، از سیستم صدور آنی دیجیتالی کارت پرده برداری کرد. این سیستم مشترکین را قادر می سازد تا با استفاده از برنامه موبایلی UOB کارت های اعتباری خود را دریافت و مورد استفاده قرار دهند.

این سیستم که از ماه آینده در کشور سنگاپور به اجرا در می آید، مشترکین را قادر می سازد تا با استفاده از امتیازات این تکنولوژی کارت های پرداخت ویژه هر بانک را در هر زمان که بخواهند صادر کنند. و یا در صورت مفقود شدن کارت، به سادگی کارت جدید خود را صادر کنند.

دنیس خو، رئیس بخش خدمات مالی شخصی بانک UOB سنگاپور اظهار داشت: “ما در برهه ای از زمان قرار داریم که در هر زمان ممکن است رستوران ها و یا سوپرمارکت ها نیاز به سری ارتقاء یافته کارت های پرداخت مشتریان داشته باشند. در نتیجه، در این زمان باید با حداکثر سرعت این کارت ها در اختیار مشترکین قرار گیرد. با این نوآوری، مشترکین می توانند تنها در طی چند دقیقه با استفاده از سیستم صدور آنی کارت، کارت ارتقاء یافته خود را صادر کرده و مورد استفاده قرار دهند.”

همزمان با این رونمایی، این بانک به دنبال رونمایی از ATM های غیر تماسی خود در جنوب شرق آسیا است، که مشترکین را قادر می سازد تا تنها با نزدیک کردن گوشی های همراه خود، وجه نقد را دریافت کنند. در انتهای ماه جاری، افرادی که دارای کارت های اعتباری و پرداخت مستر در سیستم اپل پی خود هستند می توانند با استفاده از آن به دریافت وجه نقد بپردازند. مشترکین استفاده کننده از اندروید پی نیز در ژانویه 2017 می توانند از این سیستم استفاده کنند. بانک UOB به دنبال راه اندازی 60 دستگاه ATM تا ژانویه 2017 است و پیش بینی می شود تا انتهای سال 2018 تمامی دستگاه های ATM این کشور به این تکنولوژی مجهز باشند.

ترجمه: سرویس بین المللی پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =