دستگیری دو عامل صهیونیست حمله به دهها هزار وب سایت اینترنتی

دو جوان صهیونیست که مالکان یک ابزار حملات آنلاین به سایت های اینترنتی هستند روز گذشته دستگیر شدند، آنان ابزار یاد شده را برای حمله به سایت های غیراسرائیلی به علاقمندان می فروختند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از کربسان سکیوریتی، ابزار یاد شده با ایجاد حجم بالای ترافیک بر روی سایت های هدف آنها را آفلاین می کرد و مانع دسترسی کاربران به محتوایشان می‌شد.

این دو هکر صهیونیست Itay Huri  و  Yarden Bidani نام دارند و هر دو 18 ساله هستند. این افراد به دنبال تحقیقات پلیس فدرال آمریکا در مورد برخی حملات هکری به سایت های اینترنتی مختلف دستگیر شده اند.

دستگیرشدگان مورد بازجویی قرار گرفته اند و با قرار ضمانت 10 هزاردلاری برای هر یک از روز جمعه آزاد شده اند. مقامات رژیم صهیونیستی می گویند گذرنامه های این افراد از آنها گرفته شده و فعلا به مدت ۱۰ روز در بازداشت خانگی خواهند بود تا نتوانند به دیگر کشورها مسافرت کنند. آنها همچنین حق استفاده از اینترنت یا دیگر ابزار مخابراتی را به مدت ۳۰ روز ندارند.

سرویس تحت کنترل این هکرها vDOS نام دارد که در دو سال گذشته برایشان بیش از 600 هزار دلار درآمد به ارمغان آورده است. با استفاده از vDOS بیش از 150 حمله از نوع distributed denial-of-service (DDoS) برای از کار انداختن سایت های اینترنتی به اجرا درآمده است.

این حملات منجر به افشای اطلاعات خصوصی و بانکی دهها هزار کاربر اینترنت شده و امنیت و حریم شخصی آنها را به خطر انداخته است. تنها در جریان یکی از این حملات بر روی یک وب سایت امنیتی حجم ترافیک ایجاد شده بالغ بر 140 گیگابیت در ثانیه بوده است. این دو نفر چندان اهل پنهان کاری نیز نبوده اند و در صفحات فیس  بوک آنها مطالبی در مورد اقدامات هکریشان توسط خود آنها و دوستانشان به چشم می خورد. مشتریان این دو نفر هم بدون مخفی کاری پیام هایی را بر روی گوشی های هوشمند انها ارسال می کردند.

هکرهای یاد شده با نام واقعی حتی مقالات علمی هم در مورد روش های حملات DDoS در سایت های اسراییلی منتشر کرده اند که یکی از آنها از آدرس https://www.exploit-db.com/docs/40331.pdf در دسترس است و مجموعه این اطلاعات گمانه زنی در مورد وابستگی این دو هکر به برخی سرویس های جاسوسی را تقویت می کند.
منبع:فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  +    =  79