۱۲هزار و ۵۰۰ نقطه روستایی از خدمات پست بانک بهره مند هستند

مدیرعامل پست بانک:

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: 12 هزار و 500 نقطه روستایی در کشور با مدیریت جوانان تحصیلکرده بومی از خدمات پست بانک بهره می برند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، خسرو فرحی روز چهارشنبه در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه خدمات پست بانک در همه نقاط به ویژه در روستاها ارائه می شود ، افزود: حدود 20 هزار نفر در پست بانک های روستایی مشغول کار هستند.

وی ادامه داد: تاکنون 30 درصد روستاهای کشور از خدمات پست بانک استفاده کرده و می توانند از این طریق یارانه دریافت کنند.
وی افزود: در هر روستایی که 20 خانوار زندگی کنند و ارائه خدمات اینترنتی ممکن باشد پست بانک فعال می شود این درحالی است که برای توسعه خدمات در روستاها برنامه ریزی شده است.

فرحی با اشاره به پرداخت 85 هزار مورد تسهیلات به روستاییان، گفت: این وام ها از مبلغ 100 میلیون ریال تا 200 میلیون ریال برای خرید مواد اولیه کشاورزی و دامداری و سایر مشاغل کوچک اعطا شده است.
مدیرعامل پست بانک ایران ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات اشتغالزایی در روستاها افزایش پیدا کرده است و شاهد وضعیت مناسب تولیدات داخلی هستیم.

وی با بیان اینکه 406 شعبه شهری پست بانک در سراسر کشور فعال است گفت: پست بانک ها به عنوان بانک های موفق بسترهای ارتباطی، مخابراتی، اطلاعاتی و مبادلاتی را با قیمت تمام شده کمتر نسبت به نظام بانکی انجام می دهند.

فرحی خاطر نشان کرد: درسال 1374 پست بانک ایران تاسیس شد و تاکنون توانسته است خدمات مناسبی در تمام نقاط کشور ارائه کند.
منبع:ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  6