توضیح رایتل درباره همکاری با اپراتور آمریکایی/با اپراتورهای پنج قاره قرارداد رومینگ داریم

در پی انتشار اخباری درباره همکاری رایتل با اپراتور آمریکایی AT&T اپراتور سوم در پاسخ به پیگیری‌ ایسنا با ارسال مطلبی تاکید کرد: با اپراتورهای هر پنج قاره قرارداد رومینگ داریم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روزنامه نیویورک‌تایمز به تازگی در گزارشی با اشاره به توافق یک شرکت مخابراتی آمریکا با اپراتور رایتل در ایران اظهار کرده بود: هفته گذشته یک سخنگوی شرکت AT&T اعلام کرد که این شرکت با کمک رایتل یک شرکت داخلی ایرانی برای مشتریان خود با خطوط تلفن همراه آمریکایی خدمات مکالمه صوتی و دیتا در ایران ارائه می‌کند.

در این باره سید مجید صدری به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخته و عنوان کرد: در قرارداد رومینگ تمهیداتی از جمله تهاتر ترافیک رومینگ دو طرفه براساس قراردادهای استاندارد بین المللی ترافیک لحاظ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت دسترسی همیشگی به خدمات ارتباطی تلاش کرده‌ایم با افزایش پوشش شبکه در خارج از کشور، با استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی، برای مشترکان خود امکان استفاده از خدمات رایتل را با تعرفه‌های مناسب فراهم آوریم.

مدیرعامل اپراتور سوم ارتباطی همچنین اظهار کرد: با استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی رایتل، نیازی به خرید سیم‌کارت کشور میزبان نخواهد بود و استفاده‌کنندگان از این سرویس می‌توانند از سیم‌کارت خود برای برقراری و دریافت تماس و پیامک در کشورهای طرف قرارداد استفاده کنند.

وی ادامه داد: این اپراتور در حال حاضر با 87 کشور و 123 اپراتور سرویس رومینگ بین الملل دارد و با استفاده از این سرویس مشترکین رایتل می‌توانند در سفر به هر پنج قاره از خدمات رایتل استفاده کنند.

مدیرعامل رایتل افزود: این اپراتور با 30 کشور آسیایی، 17 کشور آفریقایی، پنج کشور در آمریکا، 33 کشور اروپایی و دو کشور در اقیانوسیه
قرارداد رومینگ دارد.

وی در پاسخ به این مساله که با وجود تحریم‌ها مبادلات تجاری قراردادهای رومینگ به چه نحوی انجام می‌شود گفت: در قرارداد رومینگ با چنین کشورهایی تمهیداتی از جمله تهاتر ترافیک رومینگ دو طرفه براساس قراردادهای استاندارد بین المللی ترافیک لحاظ شده است.

منبع:ایسنا

وی همچنین یادآور شد: مشترکین 113 اپراتور در 77 کشور امکان استفاده از اینترنت نسل سوم تلفن همراه (3G) و در 18 کشور امکان استفاده از نسل چهارم تلفن همراه (LTE) دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄  25  =