ولزفارگو تیم تحقیقاتی پرداخت های دیجیتال تشکیل می دهد

این گروه جدید تیم هایی را از سراسر این بانک به نحوی در کنار هم قرار می دهد که بتوانند روش های پرداخت و سرویس های پرداخت دیجیتال جدیدی توسعه دهند و سرمایه گذاری های تحقیقات و توسعه افزایش یابد.

بانکولزفارگو یک گروه تحقیقاتی به منظور تهیه راهکارهای پرداخت مجازی و نوآوری تشکیلداده است که توسط بانک 23 ساله آوید مجتبایی مدیریت می گردد. ولز فارگو اعلام کردهاست که این گروه جدید تیم هایی را از سراسر این بانک به نحوی در کنار هم قرار میدهد که بتوانند روش های پرداخت و سرویس های پرداخت دیجیتال جدیدی توسعه دهند وسرمایه گذاری های تحقیقات و توسعه افزایش یابد. هم چنین موقعیتی برای گسترش روابطاستراتژیک با سایر بازیگران حوزه فینتک ایجاد می گردد.

آویدمجبتایی یکی از اعضای کمیته عامل این بانک است و در حال حاضر مدیریت گروه اعطایوام به مشتریان و عملیات بین شرکت ها را بر عهده دارد. وی از اول نوامبر درمسئولیت جدید خود، مدیریت تیم اجرایی را بر عهده دارد که شامل استیو الیس از گروهنوآوری، شلی فریمن از بخش کارت های اعتباری و خدمات خرد و  جیم اسمیت از کانال های مجازی هستند.

تیمسالون، مسئول و مدیر عملیاتی ولز فارگو در این باره گفت: « ایجاد این گروه جدید بهطرز قابل توجهی توانایی تولید محصولات، خدمات و تکنولوژی های جدید را بالاتر میبرد و امکان ایجاد تجربه های جدید، ساده و قابل اعتماد برای مشتریان امروز و فردافراهم می شود.»

منبع:finextra

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  +    =  92