همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی برگزار می‌شود

4 و 5 آبان ماه در دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی تهران؛

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: همایش «فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی» در روزهای ۴ و ۵ آبان ۱۳۹۵ با رویکرد پیشگیری و ارتقای سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، «سازمان بهزیستی کشور» و «بنیاد پیشگیری دنیای آینده» با همکاری «پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» همایش «فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی» را برگزار می‌کنند.

همایش فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی در دانشگاه علوم بهزیستی و توان‌بخشی تهران برگزار می‌شود.

محورهای این همایش تبعات روانی و اجتماعی فضای مجازی، هویت‌یابی و فرهنگ‌پذیری، روابط بین نسلی و فضای مجازی، نهاد خانواده، زنان و فضای مجازی، مدهای مداخله در ارتقای امنیت و بهره‌وری در فضای مجازی، فنون و رویکردهای تحقیقی در فضای مجازی، سواد دیجیتال و سیاست‌گذاری در فضای مجازی می‌باشد.

لازم به ذکر است. این همایش کارگاه‌هایی با عناوین «هک و امنیت در فضای مجازی»، «مبانی نظری و روش‌شناسی شبکه‌های اجتماعی»، «کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای»، «آگاه سازی نوجوانان در استفاده مطلوب از فضای مجازی»، «حریم خصوصی در جهان فناورانه» و «ساز و کارهای مواجهه با فضای مجازی» برگزار می‌گردد.

شایان ذکر است مدرسین پلیس فتا در کارگاه آموزشی حریم خصوصی در جهان فناورانه که چهارشنبه 5 آبان ماه برگزار می‌گردد، ضمن ایراد سخنرانی، پاسخ‌گوی سوالات حاضرین در همایش می‌باشند.

علاقمندان شرکت در همایش برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت همایش به آدرس http://www.conf.bonyadpishgiri.ir مراجعه نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  −    =  35