پست بانک و شرکت کشتیرانی تفاهم نامه امضا کردند

به منظور گسترش همکاری‌های متقابل؛

پست بانک ایران و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به منظور گسترش همکاری‌های متقابل تفاهم‌نامه مشترک امضاء کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی پست بانک، تفاهم‌نامه بین پست بانک ایران و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به منظور گسترش همکاری‌های متقابل یکم آبان‌ماه سال‌جاری با حضور مسئولان این دومجموعه به امضای خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران و محمد سعیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رسید.

ارائه انواع خدمات متنوع بانکی در چارچوب قوانین و مقررات، گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های بانکی از قبیل؛ افتتاح انواع حساب‌های ارزی و ریالی برای شرکت کشتیرانی و زیرمجموعه‌های آن، گشایش اعتبار اسنادی، صدور ضمانت‌نامه‌ها، اعطای تسهیلات ریالی و ارزی از مفاد اصلی تفاهم‌نامه مذکور می‌باشد.

همچنین اعطای انواع تسهیلات برابر با سیاست‌ها و ضوابط اعتباری، پرداخت حقوق کارکنان شرکت کشتیرانی، اعلام طرح‌های توسعه ای و تمرکز خدمات مورد نیاز ارزی و ریالی و گشایش اعتبارات اسنادی و نقل و انتقال شرکت کشتیرانی جهت بررسی و مشارکت به پست‌بانک، امکان نصب دستگاه‌های خودپرداز(ATM) از دیگر موارد همکاری طرفین در این راستا می‌باشد.

مهندس فلاح‌فر عضو هیأت مدیره پست‌‌بانک‌ایران در ابتدای این مراسم به تشریح جزئیات این تفاهم‌نامه و نحوه همکاری دومجموعه پرداخت و سپس دکتر فرحی مدیرعامل این بانک؛ گسترش همکاری‌های متقابل را گامی مهم جهت تسهیل امور و ارائه خدمات به مجموعه کشتیرانی کشور دانست.

محمد سعیدی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته جهت ایجاد تعامل و تأکید بر گسترش همکاری‌ها در تمامی بخش‌ها ابراز امیدواری کرد این همکاری‌ها منشأ خیر باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −    =  10