پرداخت یکهزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک سپه

چقازردی خبرداد:

مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی ضمن تشریح آمار متقاضیان تسهیلات ازدواج به تفکیک استان و مراحل اعطای تسهیلات توسط بانک سپه از ابتدای فروردین ماه تا ابتدای شهریور ماه سالجاری ، افزود: ثبت نام کنندگان واقعی تسهیلات ازدواج در مجموع ۷۱هزار و۷۹۲نفر بودند که با لحاظ مواردی همچون عدم مراجعه افراد در زمان مقرر، عدم تأیید اطلاعات توسط ثبت احوال و…، تاکنون به ۱۴ هزار و ۹۲۹ نفر تسهیلات ازدواج توسط بانک سپه پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه استان تهران با پرداخت تسهیلات ازدواج به ۶ هزار و ۲۱۸ نفر، بیشترین پرداخت را در تفکیک استانی داشته است، گفت: در نگاهی مبتنی بر تفکیک استانی به استانهای با بیشترین تعداد دریافت کننده وام، پس از تهران، استانهای کرمانشاه، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان قرار دارند.

چقازردی اظهارداشت: در بررسی استانها به تفکیک درصد پرداختی به کل، استانهای ایلام با ۵۳,۶۰ درصد (با ۳۴۷ ثبت نام کننده)، سیستان و بلوچستان ۴۵.۲۴ درصد (یکهزار و ۱۱۴ ثبت نام کننده) و تهران با ۴۲.۷۹ درصد (با ۱۴هزار و ۵۳۱ ثبت نام کننده)، به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه بانک سپه تمام همت خود را برای پاسخگویی به درخواستهای متقاضیان به کارگرفته، از اراده جدی در این بانک برای تسریع در پاسخ به تقاضاها به ویژه در حوزه ازدواج خبرداد.

منبع:ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  −  32  =