افتتاح سامانه ارائه خدمات کارگزاری در بانک سرمایه

سامانه ارائه خدمات کارگزاری بازار سرمایه در ۴ شعبه منتخب بانک سرمایه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، سامانه ارائه خدمات کارگزاری بازار سرمایه در شعب منتخب بانک سرمایه صبح امروز و در مراسمی با حضور «قباد بهادری نژاد» معاون اعتباری بانک سرمایه و «ناصر آقاجانی» مدیرعامل کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در شعبه آموزش و پرورش افتتاح شد.

بهادری نژاد در این مراسم در سخنانی اظهار داشت که همکاری بانک سرمایه و کارگزاری اردیبهشت ایرانیان برای افتتاح این سامانه از ۲ ماه پیش آغاز شده و در حال حاضر در ۴ شعبه فعال شده است.

وی با تاکید بر همکاری تمامی همکاران بانک سرمایه با این کارگزاری ابراز امیدواری کرد به زودی این سامانه در تمامی شعب بانک سرمایه در سراسر کشور راه اندازی شود.

ناصر آقاجانی مدیرعامل کارگزاری اردیبهشت ایرانیان نیز در این مراسم در سخنانی خاطرنشان کرد با افتتاح این سامانه خدمات معاملات برخط می تواند به مشتریان ارائه شود و مشتریان بازار پول و سرمایه را در کنار هم داشته باشند.

وی توان استفاده از ظرفیت صندوق های سرمایه گذاری و اوراق را از دیگر خدمات این سامانه برشمرد و افزود: در کنار معاملات برخط، صندوق های مختلفی در اختیار داریم که بازده آنها در سال گذشته در حدود ۹۴ درصد بوده است و مشتریان می توانند از خدمات این صندوق ها نیز بهره مند شوند.

این فعال بازار سرمایه یکی از راهکارهای مهم درباره جذب منابع بیشتر را صندوق ها با درآمد ثابت که تحت نظر بانک مرکزی فعالیت دارند، عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بیشتر بانک ها صندوق هایی با درآمد ثابت در اختیار دارند که سود بالاتری نسبت به سپرده ها به آنها می دهند و بین ۱۰ تا ۲۰ هزار میلیارد تومان در آنها منابع دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  8  =