حضور شرکت مبناکارت آریا در نمایشگاه تراکنش

۱۱ تا ۱۳ آبان‌ماه95 برگزار می شود:

شرکت مبناکارت آریا در نمایشگاه ITE 2016 حضور دارد و محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مرتضی حسینی، مدیرعامل شرکت مبناکارت آریا از حضور این شرکت در نمایشگاه ITE 2016 خبر داد و گفت: همایش تراکنش امسال به علت ورود به فضای پسابرجام از اهمیت ویژه‌تری برخودار است و شرکت مبناکارت آریا که یکی از شرکت‌های PSP بزرگ کشور است هم‌چون سال گذشته با نمایش محصولات جدید و توانمندی‌های خود در این همایش حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به ماهیت خود کلمه‌ی تراکنش و بانکداری الکترونیک به خصوص پس از توافق هسته‌ای و باز شدن راه تعاملات اقتصادی و بانکی با سایر کشورها گفت: کشور ما در حوزه‌ی پرداخت الکترونیک و تجهیزات و فناوری‌های بانکداری الکترونیک حتی در دوران تحریم هم پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و طبق آمار از لحاظ سهم تراکنش در خاورمیانه رتبه‌ی بالایی دارد اما ورود به فضای پسابرجام و باز شدن دروازه‌های ارتباطات اقتصادی، بانکی و فناوری با دنیا می‌تواند به رشد هرچه بیشتر این صنعت در کشور کمک کند.

حسینی در ادامه اعلام کرد: شرکت مبناکارت آریا نیز با پتانسیل‌های بالا و نیروهای متخصصی که در مجموعه دارد در دوران پسابرجام و عصر تراکنش با برنامه‌ها و رویکرد جدید همچنان مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که برگزاری این نوع همایش‌ها به تعامل و همکاری بانک‌ها، شرکت‌ها و متخصصان و فعالان این حوزه منجر شود و آثار و نتایج مثبت آن منجر به رشد و اعتلای صنعت بانکداری ما شود.

مدیرعامل شرکت مبناکارت آریا در انتها گفت: حضور در همچین همایشی که با پوشش خبری رسانه‌ها همراه است می‌تواند دستاوردها، پیشرفت و قدرت صنعت پرداخت الکترونیک ما را در دنیا بازتاب دهد.

لازم به ذکر است، دومین نمایشگاه تراکنش ۱۱ تا ۱۳ آبان‌ماه در بوستان گفتگو، محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برگزار می شود.

شرکت مبناکارت آریا که یکی از ۱۲ شرکت PSP ایران است نیز در غرفه‌ی ۲۷ و ۲۸ سالن تهران این نمایشگاه حضور دارد و محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  4  =