تمرکز ویژه بازار الکترونیک ژاپن بر روی واقعیت مجازی

آمار و ارقام جدید نشان می‌دهند که دیگر فناوری DSLR به‌عنوان محبوب‌ترین فناوری در بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن به‌حساب نمی‌آید و واقعیت مجازی جای آن را گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آمار و ارقام جدید نشان می‌دهند که دیگر فناوری DSLR به‌عنوان محبوب‌ترین فناوری در بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن به‌حساب نمی‌آید و واقعیت مجازی جای آن را گرفته است.

به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن به‌عنوان یکی از بازارهای مولف جهان نشان‌دهنده یک نسخه کوچک از رویکرد آینده بازار جهانی است.

به همین دلیل نیز محصولاتی که در این بازار مورد تائید قرار می‌گیرند و تمرکز بر روی آنها بسیار بالا رفته است می‌توانند برای شرکت‌های بین‌المللی جذابیت بالاتری داشته باشند.

آخرین آمار و ارقام منتشرشده از این بازار خبر از برتری چشمگیر واقعیت مجازی در آن دارند که این امر نشان‌دهنده افت محبوبیت فناوری DSLR است.

دیگر محصولی که به‌شدت در این بازار با پیشرفت روبرو بوده است، پهپادهای شخصی بوده است که حتی پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۷ شاهد رشد بیشتر آن‌ها نیز باشیم.

شایان‌ ذکر است که بازار ژاپن در زمینه موسیقی آنلاین نیز یکی از مهم‌ترین بازارها است که در این میان آمازون توانسته است تا گوی رقابت را از سایر شرکت‌ها برباید و لاین و اپل در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

ایتنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  21  =  26