افزایش ۱۰۰ درصدی حضور خارجی ها در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۱۶

با گشایش های حاصل شده در فضای پسابرجام/

مدیر برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس 2016 گفت که حضور 30 شرکت خارجی و افزایش 100 درصدی تعداد آنها در مقایسه با نمایشگاه پارسال، در سایه گشایش ها و تسهیلات سیاسی و اقتصادی به وجود آمده در فضای پسابرجام حاصل شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ‘آریا حمیدیان’ در حاشیه آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2016) در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در سومین دوره این نمایشگاه، حدود 200 شرکت شامل 170 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی حضور دارند.

به گفته این مقام مسئول، در چهار روز برپایی این رویداد، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (یازدهم و دوازدهم آبان ماه) همایش سرمایه گذاری و توسعه ایران با موضوع اصلی تامین مالی پروژه ها و جلب و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در 12 پنل تخصصی و با حضور 70 سخنران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 22 علاقه مندان می توانند از نمایشگاه دیدن کنند.

وی افزود: در روز پنجشنبه و مقارن با روز پایانی نمایشگاه نیز هشت نشست تخصصی توسط نهادهای متولی از جمله شرکت بورس اوراق بهادار تهران، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی وزارت امور اقتصادی و دارایی و بیمه مرکزی برگزار می شود.

حمیدیان با اشاره به استقبال چشمگیر خارجی ها در نمایشگاه امسال، خاطرنشان کرد: با توفیقات به دست آمده در فضای پسابرجام، شاهد حضور 30 شرکت و سازمان های مختلف خارجی از فعالیت ها و عرصه های گوناگون از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، هندوستان، مالزی، ترکیه و امارات متحده عربی هستیم که در مقایسه با نمایشگاه پارسال صد درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های به وجود آمده و همکاری سازمان مناطق آزاد کیش، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران و اداره مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از 70 خبرنگار داخلی و خارجی به پوشش خبری این رویداد بزرگ خواهند پرداخت.

به گفته این مقام مسئول، نمایشگاه کیش اینوکس 2016 در 21 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، توانمندی های شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، ارایه خدمات نوین بانکی و بیمه ای، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی از مهمترین اهداف برگزاری Kish Invex 2016 است.

همچنین، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارایه جدیدترین الگوهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری، از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این رویداد است.
این نمایشگاه از امروز تا 13 آبان ماه پذیرای بازدید کنندگان است .

منبع:ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =