خدمات پست بانک در مناطق محروم ارزشمند است

در نشستی مطرح شد؛

خدمات پست‌بانک‌ایران درسطح کشور به‌ویژه در مناطق محروم و روستائی بسیار ارزشمند است و هموطنان استقبال بسیار خوبی از این بانک دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پنج تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌منظور تبیین نقش و جایگاه پست‌بانک‌ایران در برنامه ششم توسعه کشور در راستای کمک به خدمت‌رسانی هرچه بیشتر درسطح کشور به ویژه در مناطق روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته، دهم آبان‌ماه سال جاری نشست مشترک همکاری با مدیر امور سازمان، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی این بانک برگزار کردند.

سیده فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اقتصادی، معصومه آقاپورعلی‌شاهی نماینده شبستر و عضو کمیسیون اقتصادی، محمد حسینی نماینده تفرش و عضو کمیسیون بودجه و محاسبات، سیدجواد حسینی‌کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع معادن و شهاب نادری‌ نماینده پاوه و اورامانات و عضو کمیسیون‌های اقتصادی و تلفیق در این نشست ضمن استقبال از برنامه‌های توسعه ای پست ‌بانک ‌ایران در راستای گسترش خدمات بانکداری خرد و فراگیر، آمادگی خود را برای کمک به این بانک از منظر تدوین و تصویب قوانین لازم اعلام داشتند.

در این نشست نمایندگان تأکید کردند که پائین بودن سرمایه پست‌بانک ‌ایران محدودیت‌های زیادی برای افزایش توان تسهیلات دهی و گسترش اشتغال ایجاد کرده است که لازم است با تصویب مواد قانونی لازم برای افزایش سرمایه آن از سوی مجلس شورای اسلامی موجبات تقویت توان تسهیلات‌دهی بانک و حمایت‌های لازم از طرح‌های اشتغال‌زائی در روستاها و مناطق کم ‌برخوردار را فراهم آورد.

نمایندگان تصریح کردند: خدمات پست‌بانک‌ایران درسطح کشور به‌ویژه در مناطق محروم و روستائی بسیار ارزشمند است و هموطنان استقبال بسیار خوبی از این بانک دارند.

همچنین داودکریمی مدیرامور سازمان، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی پست ‌بانک ایران در نشست مذکور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های بانک و تشریح دستاورهای آن در دولت یازدهم، خواستار حمایت همه‌جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های توسعه‌ای این بانک شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  ⁄    =  11