ویژگی خاص آپ در نحوه ارائه خدمات به مشتریان است

سعید ذولقدریها مدیر بازاریابی آسان پرداخت مطرح کرد :

بررسي عملکرد و نحوه کسب درآمد شركتهای حوزه پرداخت كار دشواري نيست، فقط كافي است در سايت بانك مركزي وارد شويم و با بررسي گزارشات آماری ثبت شده شاپرك اطلاعات روشن و شفافی از سهم بازار هر كدام از PSP هاي فعال در كشور بدست آوريم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شركت هايي كه چند سالی است تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده اند و امروز توانسته اند تغییرات اساسی در سبک زندگی مردم در حوزه پرداخت ایجاد نمایند.
 
از میان این شرکت ها آسان پرداخت با تمرکز ویژه بر بازار پرداخت موبایلی مسیری متفاوت از سایر شرکتهای PSP در پیش گرفته است که البته به نظر می رسد این مسیر از ابتدا به درستی انتخاب شده است و نمود آن را می توان در ضریب بالای آگاهی از برند آپ در بین عموم مردم و عرضه موفق و متفاوت سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار مشاهده کرد.
 
وقتي آمار اين شركت را با ساير شركتها مقايسه مي كنيم مشخص مي شود كه آسان پرداخت با در اختيار داشتن سهم بالاي فروش شارژ اپراتورهاي تلفن همراه و البته بالاترين سهم در ميان ساير شركتها در اين زمينه ركورد دار است و توانسته با شناخت خوب جامعه هدف و مخاطبين و تجهيز زير ساختهاي خود سهمي غيرقابل دسترس از نظر ساير رقبا براي خود ايجاد نمايد.

اين نشان از تحقيق و توسعه مناسب در زمان برندسازي اين شركت بوده است. با اين اوصاف اينكه اين روزها و پس از حضور اين شركت در بورس، مدير عامل بورس تهران از اين شركت به عنوان موفق ترين استارتاپ كشور ياد مي كند نشان از بلوغ فكري سرمايه گذران اين شركت دارد.
 
در اين گزارش نمونه موفقي از استارتاپها را مورد بررسي قرار داديم كه توانسته گوي سبقت را از ساير شركتهاي اين حوزه بربايد و در اين عرصه چنان موفق عمل كند كه حالا يكي از شركتهاي با آتيه در بورس اوراق بهادار تهران به حساب مي آيد. با سعيد ذوالقدريها مدير بازاريابي شركت آسان پرداخت گفتگو كرديم تا در مورد اين شركت و برنامه هاي آينده آسان پرداخت بيشتر آشنا شويم.

جناب آقاي ذوالقدريها، درآمد شركت آسان پرداخت چرا با ساير اين شركتها متفاوت است اين سؤال را بواسطه مطالعه اطلاعات منتشر شده شرکت آسان پرداخت در كدال مي پرسم.
 
ذوالقدریها: یکی از ویژگیهای رقابتی آپ تنوع سبد خدمات این شرکت و عدم وابستگی مطلق به درآمدهای ناشی از فروش خدمات و کارمزدهای شاپرکی است، به عبارتی تلاش کرده ایم تمام تخم مرغهای خود را در یک سبد نچینیم. یکی از این مجاری کسب درآمد ناشی از خدمات و محصولات مختلف توسط درگاه های موبایلی آپ شامل کد #733* و اپلیکیشن آپ است. در حال حاضر آپ با پشتیبانی بیش از 42 درصد از تراکنشهای موبایلی کشور بزرگترین توزیع کننده الکترونیکی شارژ اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل است. این بخش از درآمد که مبلغ قابل توجهی است و با اعتماد عموم مردم به راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک ارائه شده توسط آپ حاصل شده است.
 
پیش بینی شما از آینده پرداخت موبایلی در ایران چیست؟
رشد 61 درصدی پرداخت الکترونیک و موبایلی در سال 2015 نسبت به سال 2014 نشان دهنده اقبال عمومی به پرداخت از طریق تلفن همراه در کل دنیاست. شرکت آپ هم به عنوان رهبر این حوزه از بازار با برند سازی مناسب نقش کلیدی در ایجاد اعتماد و فرهنگ سازی استفاده از این ابزار در سالهای اخیر داشته است و با مطالعات دقیق و اجرای طرحهای متنوع توسعه در واحدهای هوش کسب و کار و R&D ، آینده ای روشن و پررونق برای پرداخت موبایلی ایران همسو با روند جهانی رقم خواهد زد.
 
سوال پایانی در مورد بحث پیوند و کدهای دستوری چه برنامه ای در دستور کار شرکت آسان پرداخت است؟
 
تنها برنامه ما تلاش برای بهبود آینده ای بهتر است، حتما در جریان هستید 80 هزار نفر به خانواده آسان پرداخت اضافه شده است. 92 درصد خریداران سهام عرضه شده آپ را افراد حقیقی تشکیل می دهند و این اتفاق واقعا برای ما دلچسب و شیرین است، پر واضح است که این استقبال توسط مردم نشان از اعتماد به برند آپ می باشد و اتفاقا نقطه برد شرکت آسان پرداخت همینجاست اما در مورد پیوند سوال فرمودید که باید عرض کنم که طبق دستور العمل بانک مرکزی شرکتهای حوزه پرداخت باید به سامانه پیوند ملحق شوند و زیر ساختهای خود را جهت پذیرش این سامانه مجهز نمایند ما هم طبق این دستور العمل تمام اقدامات مربوطه را به نحو احسن انجام دادیم و اعلام آمادگی خود را نیز به صورت کتبی جهت پیوستن به این سامانه از زمان ابلاغ بانک مرکزی اعلام نموده ایم.

خبر اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  12  =