چاپ معذرت خواهی تمام‌صفحه سامسونگ در روزنامه‌های مشهور آمریکا

شرکت سامسونگ برای کاهش نارضایتی کاربرانی که اعتماد خود به این شرکت را از دست داده‌اند، آگهی معذرت‌خواهی تمام صفحه در روزنامه‌های پرتیراژ آمریکا منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت سامسونگ در تلاش برای کاهش نارضایتی مردمی که اعتماد خود به این شرکت را به علت انفجارهای پی‌درپی باتری‌های گوشی نوت ۷ از دست داده‌اند، آگهی معذرت‌خواهی تمام صفحه منتشر کرد.

به نقل از ورج، این آگهی‌های تمام‌صفحه در سه روزنامه مشهور و پرتیراژ آمریکایی در روز دوشنبه منتشر شده‌اند. این روزنامه‌ها عبارتند از وال‌استریت ژورنال، نیویورک‌تایمز و واشنگتن‌پست.

این آگهی‌های عذرخواهی به امضای گئورگی لی‌رییس و مدیر شرکت سامسونگ در آمریکای شمالی رسیده‌اند. مضمون اصلی نامه های مذکور اهمیت قائل شدن سامسونگ برای امنیت کاربران و تلاش این شرکت برای حفظ کیفیت محصولات تولیدی خود است.

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده که سامسونگ در تلاش برای بررسی مجدد نرم‌افزار، سخت‌افزار و تمامی اجزای باتری گوشی‌های تولیدی خود است و این کار را با نهایت سرعت انجام خواهد داد.

این اقدام سامسونگ با واکنش‌های طنزآمیزی هم مواجه شده و از جمله کاربری چاپ آگهی‌های معذرت‌خواهی تمام‌صفحه را آینده رسانه‌های چاپی توصیف کرده است.

سامسونگ تا به حال ۸۵ درصد از گوشی‌های نوت ۷ و باتری‌های منفجرشونده آنها را جمع‌آوری کرده و به همین علت با میلیاردها دلار ضرر و زیان مواجه شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  12