سومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا در آلمان

با حمایت بانک سامان برگزار می شود؛

سومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا با حمایت ویژه بانک سامان در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا همزمان با نوزدهمین کنفرانس هفته مالی اروپا (Euro Finance Week) که از بزرگ‌ترین رویدادهای بانکی و مالی اروپا است و با حضور مدیران ارشد بانک‌ها و فعالان اقتصادی ایران و کشورهای اروپایی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دکتر ولی‌اله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان، دکتر علی ماجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان و رودی بُنته مشاور ارشد مرکز اتحادیه بانکی دی‌لویت در آلمان سخنرانان افتتاحیه این نشست تجاری هستند.

ولی ضرابیه رییس هیات‌مدیره بانک سامان در روز نخست این نشست با موضوع اتصال دوباره ایران به نظام بانکی بین‌المللی و فرصت‌های تامین مالی کسب‌وکار در ایران سخنرانی خواهد کرد.

رییس هیات‌مدیره بانک سامان همچنین در پنل وضعیت بانکی امروز ایران با حضور مدیر نظارت بانکی فدرال آلمان، مدیرکل پرداخت و تسویه دویچه‌بانک و ناصر حکیمی مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ایران حضور خواهد یافت و به پرسش‌های بانکداران حاضر پاسخ خواهند داد.

گفتنی است، سومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا 26 و 27 آبان جاری (16 و 17 نوامبر 2016) در شهر فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄  7  =