لایحه برنامه ششم دولت اسکلت بود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه لایحه برنامه ششم مانند یک اسکلت بوده است گفت: با همکاری دولت و مجلس تغییرات مورد نیاز روی این لایحه اعمال می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمود بهمنی درخصوص برنامه ششم گفت: در لایحه برنامه ششم که از سوی دولت به مجلس ارسال شده بود اشکالات زیادی وجود داشت، لذا برای برطرف کردن این مشکلات از خود دوستان دولت دعوت کردیم و تصمیم گرفته شده با همکاری دو طرفه این لایحه مجدا تدوین شود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم با اشاره به نامه نگاری رئیس مجلس با رئیس جمهور در خصوص لایحه برنامه ششم گفت: این نامه در خصوص برنامه ششم بوده چراکه که کشور نمی توانست بدون برنامه اداره شود،‌ در همین راستا مقام معظم رهبری با نگاه دقیقی که به این موضوع داشتند، ورود به موقعی به موضوع داشتند.

وی افزود، اگر دولت میخواهد لایحه را بدهد این کار را انجام دهد چون از بدنه کارشناسی برخوردار است ولی اگر دولت نخواهد برنامه را ارسال کند یا این فرایند طولانی شود مجلس می تواند برنامه را بنویسد.

بهمنی ادامه داد،‌ در نهایت توافق به این صورت انجام شد که دولت و مجلس در هماهنگی با هم اقدام به تدوین  برنامه ششم توسعه نمایند.

عضو  کمیسیون اقتصادی گفت: وضعیت لایحه برنامه‌ای که از سوی دولت به مجلس ارسال شده بود مانند یک اسکلت بود، در نهایت تصمیم گرفته شد، تغییرات مد نظر دو طرف روی این اسکلت اعمال شود.

بهمنی با اشاره به فعالیت خود به عنوان نائب رئیس اول در کمیسیون تلفیق گفت: باتوجه به سوابق اعضای کمیسیون، بر همه وجوه برنامه ششم توسعه، تسلط و نظارت لازم وجود دارد.

تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  +    =  85