عملکرد مطلوب خودپردازهای سیار بانک سامان

دبیر ستاد اربعین بانک سامان خبر داد

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی دستگاه‌های خودپرداز سیار بانک سامان به زائران کربلای حسینی در مناطق مرزی، رضایت و استقبال هموطنان را در پی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مهدی قرهی دبیر ستاد اربعین بانک با بیان این مطلب اظهار داشت: بانک سامان به‌منظور ارایه خدمات مطلوب و متنوع به هموطنانی که از مرزهای زمینی عازم عتبات عالیات هستند، از هفته گذشته 16 دستگاه خودپرداز سیار در پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه مستقر کرده است.

دبیر ستاد اربعین بانک سامان تصریح کرد: حضور بیست‌وچهار ساعته کارشناسان مسئول در کنار این خودپردازها برای رفع مشکل یا اختلال های احتمالی و تحویل کارت‌های ضبط‌شده در همان لحظه به هموطنان در کنار پول‌گذاری دائمی دستگاه‌ها، سبب رضایت خاطر هموطنان شده است.

وی افزود: از زمان آغاز خدمت‌رسانی دستگاه‌ها در روز 16 آبان تا 24 آبان، روزانه به‌طور متوسط بیش از 4000 تراکنش موفق در خودپردازهای بانک سامان صورت گرفته است.

گفتنی است، 5 خودرو حامل 10 دستگاه خودپرداز در مرز مهران و 3 خودرو شامل 6 دستگاه خودپرداز در مرز شلمچه تا زمان مراجعت هموطنان تا 10 آذر ماه (پایان ماه صفر) در خدمت هموطنان قرار دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  9