نقش گروه CME برای پیگیری شاخص قیمت بیتکوین

بیتکوین افسار گسیخته

گروه CME، که در آینده بازار بزرگ بورس خواهد بود، دو شاخص را برای کنترل قیمت بیتکوین با هدف افزایش شفافیت آن در بازار معاملات آینده، تهیه کرده است.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک-سعیده فتحی- گروه CME، که در آینده بازار بزرگ بورس خواهدبود، دو شاخص را برای کنترل قیمت بیتکوین با هدف افزایش شفافیت آن در بازارمعاملات آینده، تهیه کرده است.

مرجع نرخبیتکوین CMC CF (BRR) و شاخص آنی بیتکوین CME CF (BRTI) به ترتیب، نرخ مرجع استاندارد شده و شاخص نقطه ای قیمت می باشند.بر طبق اطلاعات CME، انتظار می رود این شاخص ها منجربه پیشبرد حرفه ای معاملات بیتکوین وایجاد دارایی های دیجیتالی بیشتر در آیندهشوند.

چندین پلتفرمتجاریی به همراه بورس بیتکوین، اطلاعات قیمت گذاری را که شامل: Bitstamp، Bitfinex، Kraken، GDAX، itBit و OKCoin است، مهیا می کنند. BRR جریان تجارت در بورسهای اصلی بیتکوین را از یکپنجره محاسبات خاص به سمت مرجع ارزیابی نرخ روزانه بیتگوین به قیمت دلار آمریکا، جمعآوری می کند. BRTI تقاضای بین المللی برای خرید وفروش بیتکوین را به صورت یک کتاب جامع گردآوری کرده است. این در واقع به منظور نشاندادن قیمت آنی بیتکوین به نرخ دلار آمریکا طراحی شده است.

گروه CME و سیستم های رمزنگاری برای محک مالی بیتکوین، بااستفاده از اصول IOSCO ، BRR را طراحی کرده اند.

یک کمیته نظارتمستقل از طریق توسعه یک کد ارتباطی برای شرکت کنندگان و بازنگری استانداردها، فعالیتها و تعریف نرخ مرجع برای اطمینان از حفظ صحت و پکپارچگی، BRR را سرپرستی می کند.

ترجمه: سرویس بین الملل پایگاهخبری بانکداری الکترونیک

منبع: thepaypers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  −    =  11