موفقیت بانک شهر در ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی در کربلا

بانک شهر با ارائه خدمات مختلف بانکی به ویژه در پرداخت دینار و ریال از طریق خودپردازها، موفق شد تا رضایت زائران حسینی را در ایام اربعین کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، این بانک امسال، برای نخستین بار و با وجود سختگیری‌های فراوان از سوی کشور عراق، موفق شد 23دستگاه خودپرداز فعال را در 11 نقطه از ورودی کربلا نصب و راه اندازی کند که این خودپردازها امکان پرداخت ارز به صورت ریال و دینار به زائران را فراهم کرد.

بر این اساس، خدمات دهی بانک شهر به زائران حسینی از 22 آبان ماه در مسیرهای اصلی، اطراف حرم و هتل های محل اقامت زائران آغاز شد و زائران این امکان را داشتند تا از طریق خودپردازها، با هرنوع کارت شتابی بانکی‌های ایران و کارت‌های اعتباری متصل به شبکه شتاب، دینار عراق را در کربلا دریافت و همچنین تمامی خدمات بانکی از قبیل، انتقال وجه کارت به کارت ، خرید شارژ تلفن همراه ، مشاهده موجودی و … را از این طریق انجام دهند.

بنا بر آمار اعلام شده از سوی رئیس ستاد اربعین این بانک، روزانه 7000تراکنش از طریق خودپردازهای بانک شهر در این ایام صورت گرفت که این میزان، نشان دهنده استقبال و رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده این بانک است.

خدمات رسانی گسترده بانک شهر در ایام اربعین از سوی مدیران شهری نیز مورد استقبال گرفت و اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران بازدید کننده از سایر شهرهای کشور نیز این اقدامات را نماد یک حرکت حسینی و مانع واسطه‌گری ارز در کربلا دانستند.

بر این اساس،کاهش مشکلات زائران حسینی در دریافت خدمات بانکی و جلب رضایت دوستداران امام حسین(ع)، خدمتی دیگر از سوی بانک شهر در این ایام بود و این بانک تلاش دارد تا در مسیر نوآوری در خدمت، همواره با ارائه خدمات نوین، پاسخگوی نیاز مردم باشد.

ایلنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  1