بارکلیز دریافت پول نقد بوسیله گوشی های لمسی را طراحی کرد

برداشت موبایلی

مشتریان بانکی به زودی قادر خواهند بود تا به اندازه 100 پوند وجه نقد را به وسیله نزدیک کردن گوشی های هوشمند خود به سیستم غیرتماسی خودپردازهای پیشرفته دریافت کنند. این طرح جدید توسط بارکلیز راه اندازی شده است./ از ماه ژانویه سال 2017، مشتریان بارکلیز قادر خواهند بود تا کد خودشان را در گوشی هایشان از طریق نرم افزار موبایل بانک از قبل وارد کرده و سپس کافی است که موبایلشان را در مقابل دستگاه خودپرداز برای دریافت پول نقد قرار دهند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک-سعیده فتحی- مشتریان بانکی به زودی قادر خواهند بود تا به اندازه 100 پوند وجه نقد را به وسیله نزدیک کردن گوشی های هوشمند خود به سیستم غیرتماسیخودپردازهای پیشرفته دریافت کنند. این طرح جدید توسط بارکلیز راه اندازی شده است.

این طرحکه ویژه گوشی های هوشمند است، در ماه آینده برای بار نخست راه اندازی می شود. درمرحله اول آزمایش مشتریان می توانند با نزدیک کردن گوشی هوشمند یا کارت برداشت خودبه این دستگاه ها که در داخل شعبه راه اندازی شده اند و وارد کردن کد امنیتی بهدستگاه، وجه خود را برداشت کنند.

البته ازماه ژانویه سال 2017، مشتریان بارکلیز قادر خواهند بود تا کد خودشان را در گوشیهایشان از طریق نرم افزار موبایل بانک از قبل وارد کرده و سپس کافی است که موبایلشانرا در مقابل دستگاه خودپرداز برای دریافت پول نقد قرار دهند.

این بانک ها  بهدنبال آن هستند که تا ژانویه در حدود 500 نقطه دریافت را در 200 شعبه در سراسر کشورراه اندازی کنند، قبل از اینکه تکنولوژی جدیدی در پرداخت غیرتماسی، بازار ATM های خیابان ها را به دست گیرد.

ترجمه: سرویس بین الملل پایگاهخبری بانکداری الکترونیک

منبع: thepaypers

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

37  −    =  33