پرداخت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در ۹ سال

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد:‌

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اعلام کرد: این بانک طی ۹ سال گذشته بالغ بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به منظور رفع مایحتاج ضروری نیازمندان واقعی جامعه، ازدواج جوانان، تامین مالی درمان بیماری‌های خاص و اشتغالزایی و کارآفرینی پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در سمینار سراسری مدیران این بانک که به مناسبت آغاز دهمین سال فعالیت بانک و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی برگزار شد، به تشریح ۹ سال فعالیت مثبت و اثر بخش این بانک پرداخت.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت آغاز دهمین سال فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران را در جمع مدیران، روسا و کارکنان این مجموعه به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این حضور شکوهمند منشأ خیر و برکت برای بانک باشد.

اکبری با تشریح اقدامات صورت گرفته طی ۹ سال گذشته و تاکید بر عملکرد مطلوب بانک در سال جاری اظهارداشت: ۹ سال پیش با همکاری ۱۰ بانک اصلی کشور، بانک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه ۱۵۰۰ میلیارد تومان تاسیس شد.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی کشور از کفایت سرمایه بسیار مناسبی برخوردار است و این امر پشتوانه قوی بانک در زمینه ارائه خدمات و مسئولیت های اجتماعی آن را نشان می دهد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: این بانک طی ۹ سال گذشته بالغ بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به منظور رفع مایحتاج ضروری نیازمندان واقعی جامعه، ازدواج جوانان، تامین مالی درمان بیماری های خاص و اشتغالزایی و کارآفرینی پرداخت نموده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات و عملکرد مثبت بانک قرض الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات و محصولات متنوع به مشتریان در سال گذشته منابع بانک بالغ بر ۳۰ درصد رشد داشته است و در این ۹ ماهه گذشته از سال جاری نیز بیش از ۲۵ درصد منابع بانک افزایش پیدا نموده که پیش بینی می شود تا با تلاش مجموعه در فرصت باقی مانده، هدف ۴۰ درصدی رشد منابع را شاهد باشیم.

اکبری افزود: حدوداً ۹۰ درصد منابع جذب شده از محل سپرده های پس انداز و جاری قرض الحسنه خیرین، سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی به اعطای تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد صفر تا ۴ درصد در راستای توانمند سازی نیازمندان واقعی جامعه تخصیص یافته است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: در ۹ ماه گذشته سال جاری بالغ بر ۳۵۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به میانگین مبلغ ۸۰ میلیون ریال در زمینه های مختلف پرداخت شده است که بیشتر آن در راستای حمایت از اشتغالزایی و کارآفرینی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی ضمن تاکید بر تاثیر خیر و برکت تسهیلات قرض الحسنه در زندگی آحاد جامعه اظهارداشت: مردم با اعتقاد راسخ خود از این خدمات استفاده می کنند و نسبت به بازپرداخت اقساط آن اخلاقاً متعهد هستند به نحوی که میزان مطالبات این بانک حدود یک درصد است که باتوجه به استانداردهای جهانی و شرایط سایر بانک ها در این حوزه، از وضعیت مناسب و مطلوبی برخوردار است و حتی بیشتر همین یک درصد معوقات هم تنها با ۲ یا ۳ ماه تاخیر (یعنی سررسید گذشته) است که پرداخت می شود.

مرتضی اکبری ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران پایین ترین میزان معوقات و مطالبات را در شبکه بانکی کشور دارد و این موضوع از افتخارات این بانک به شمار می رود، همچنین یک رضایتمندی مناسب و قابل ملاحظه ای از خدمات و تسهیلات ارائه شده به مشتریان وجود دارد که بیان گر تلاش مثبت همکاران ما در سراسر کشور می باشد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  2  =