طرح های خلاق در توسعه بانکداری الکترونیک در اولویت حمایت مرکز پژوهش های مجلس قرار دارد

مهندس دنیانور مشاور رئیس مرکز پژوهش های مجلس:

مهندس احمد دنیانور مشاور رئیس مرکز پژوهش های مجلس در دیدار با مدیرعامل سداد که به مناسبت انتصاب ایشان برگزار شد ضمن بررسی نحوه توسعه همکاری های فی مابین؛ بر حمایت از طرح های خلاق و پروژه های بانکداری نوین از سوی مرکز پژوهش های مجلس تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مهندس دنیا نور، مشاور رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک انتصاب فرامرز خالقی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره سداد، مراتب علاقه و آمادگی رئیس و کارشناسان مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی   را به منظور حمایت از طرح های نوآورانه و فعالیت های پژوهشی خلاقانه در حوزه مرتبط با بانکداری نوین اعلام کرد.

در ادامه این دیدار نیز دکتر خالقی با اشاره به کسب رتبه اول نوآوری های برتر بانکی به  "سامانه بام "  بانک ملی ایران که بدست متخصصان داده ورزی سداد طراحی و پیاده سازی شده است؛ به تشریح  آخرین دستاوردهای شرکت در حوزه آی تی و بانکداری نوین پرداخت.

وی در ادامه افزود : شرکت داده ورزی سداد به عنوان بازوی بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران، توانسته در حوزه آی تی با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا، سامانه های نرم افزاری نوینی را در حوزه بانکداری نوین طراحی و تولید نماید.

خالقی حمایت از بانکداری نوین را از سوی مراجع مختلف به ویژه قانون گذاران مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: اپلیکیشن و نرم افزارهای جدید علاوه برشتاب دادن به مبادلات پولی، کار عملیات بانکی را  برای مردم بسیار آسان کرده است.

شایان ذکر است خدمات نوین ارائه شده در بانک ملی ایران که از طریق شرکت سداد ارایه و پشتیبانی می شود در سرویس های سه جانبه مبادلات بانکی کشور تاثیر زیادی در روان سازی عملیات بانکی دارد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4