رییس سازمان بورس به دیدار مراجع عظام تقلید رفت

همزمان با آغاز دهه فجر؛

روز پنج شنبه رییس سازمان بورس اوراق بهادار به همراه اعضا هیات مدیره خود به دیدار تنی چند از مراجع عظام تقلید در شهر قم شتافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، روز پنج شنبه شاپور محمدی و اعضاء هیات مدیره سازمان بورس برای دیدار با تنی چند از مراجع عظام تقلید رهسپار شهر مقدس قم شد. در این سفر غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیته فقهی سازمان بورس نیز وی را همراهی کرده است.

بر اساس این گزارش رییس سازمان بورس با حضور در دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این سازمان بر پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل تاکید کرد.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با تمجید از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: « توجه شما به مباحث شرعی و فقهی بسیار ارزشمند است؛ شما قدر خودتان را بدانید و در راه افزایش دانش اقتصادی و مالی مردم بکوشید؛ مردم باید بدانند چه کارهای بزرگی در بورس و تطبیق آن با شرع مقدس انجام شده است.»

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی نیز در دیدار با رئیس سازمان بورس گفت: « بکوشید فعالیت های بازار سرمایه و بورس منجر به تقویت تولید و حمایت از اقتصاد مقاومتی شود.»

رئیس سازمان بورس در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی نیز با اشاره به عملکرد کمیته فقهی بورس اوراق بهادار و ابزار های مالی جدید مبتنی بر شریعت اسلامی در بازار سرمایه گزارشی از وضعیت بازار سرمایه و رخداد های یک سال اخیر این بازار را به محضر ایشان ارایه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  7  =