مقداد آی‌تی نام بهترین فروشگاه آنلاین با قیمت های منحصر به فرد

خرید اینترنتی کالاهای دیجیتالی با برندهای معتبر و گارانتی اصلی، آن هم زیر قیمت بازار در فروشگاه آنلاین مقداد آی‌تی فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تجربه یک خرید آنلاین آسان و دریافت کالا در محل مورد نظرمان زمانی به یک خاطره خوب تبدیل میشود که متوجه میشویم کالا را با بهترین قیمت و گارانتی اصلی خریده ایم و میتوانیم با خیال آسوده از آن استفاده کنیم .

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی بدلایل بسیاری میان کاربران اینترنتی محبوبیت پیدا کرده است که روز به روز هم این محبوبیت در حال افزایش است. ارائه کالاهای متنوع با برترین برند‌ها ، مناسب ترین قیمت نسبت به بازار، گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش ویژه ، انواع روش های پرداخت و ارسال کالا جزو ویژگی های این فروشگاه آنلاین هستند.

درواقع فروش کالای دیجیتال با قیمت (عمده) پایین تر از بازار و همچنین ارائه تخفیف‌های ویژه جهت مناسبت‌های گوناگون ،خرید از این فروشگاه را واقعا به صرفه و اقتصادی کرده است.

مقداد آی‌تی ابتدا با فروش کالای دیجیتال ، قطعات کامپیوتر و لپ تاپ در تهران کار خود را آغاز کرد و با توجه به قیمت بسیار مناسب نسبت به بازار مورد توجه تهرانی‌ها قرار گرفت. سپس با ارسال کالاهای دیجیتال به سراسر ایران با شرایط مناسب تحویل کالا در کل کشور شناخته شد. هم‌اکنون این فروشگاه آنلاین  علاوه بر کالا‌های دیجیتال، کالاهای متنوعی مانند لوازم خانگی، محصولات زیبایی و سلامت، ورزش و سرگرمی، ابزارالات، کالاهای مرتبط با مادر و کودک، لوازم و ابزار خودرو و همچنین کالاهای فرهنگی و هنری را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر ارائه میکند .

محبوب ترین محصولات فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی :

تنوع بسیار بالایی از برترین برند های لپ تاپ و تبلت، گوشی موبایل و لوازم جانی، کامپیوتر و قطعات آن ، گجت‌های پوشیدنی و سایر کالاهای دیجیتالی جزو محبوب ترین محصولات مقداد آی تی هستند .

با سایر بخش های پرطرفدار این فروشگاه آشنا شوید :

ماشین های اداری شامل: پرینتر، دستگاه کپی، بارکد خوان و اسکنر.

کامپیوتر آماده شامل : دسکتاب، مینی پی سی، all in one، تین کلاینت و کیس آماده.

محصولات مربوط به شبکه شامل؛ مودم ای دی اس ال ، روتر ، دوربین های تحت شبکه و پرینتر سرور.

لوازم جانبی کامپیوتر شامل : کیبرد و ماوس حرفه ای ، اسپیکر لپ تاپی/خانگی/موبایلی .

محصولات صوتی تصویری مانند؛ تلویزیون ، ضبط کننده صدا، کنسول بازی، ویدیو پرژکتور، قلم نوری، پرزنتر، گیرنده دیجیتال و عینک سه بعدی .

کالاهای مربوط به سرور شامل؛ کامپیوتر سرور، پردازنده سرور و هارد سرور.

پیشنهاد های شگفت انگیز مقداد آی تی

درکنار موارد ذکر شده یکی از پر‌طرفدار ترین و پرهیجان ترین بخش‌های سایت مقداد بخش پیشنهاد ویژه است. این بخش به صورت روزانه در صفحه ی اصلی سایت تعدادی محصول پر فروش را با تخفیف های استثنایی به بازدید‌کنندگان ارائه میدهد. با گذاشتن یک وقت کوتاه و سر زدن به صورت روزانه به سایت مقداد آی‌تی(www.meghdadit.com) ممکن است بتوانید محصول مورد نظرتان را با قیمت های متفاوت در بخش پیشنهاد ویژه خریداری کنید.

ایلنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =