نخستین شعبه بیمه ملت افتتاح شد

نخستین شعبه بیمه ملت در پایتخت با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و سایرمدیران در خیابان انقلاب تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل بیمه ملت در این باره گفت: این شعبه طبق مصوبه هیات‌مدیره و توصیه بیمه مرکزی ایران افتتاح شد و طبق برنامه توسعه‌ای شرکت، شعبه شیراز در اسفندماه جاری و هشت شعبه دیگر در سال 96 در سایر استان‌ها افتتاح خواهند شد. علیرضا ابراهیم‌پور با بیان اینکه توسعه شبکه فروش به‌ویژه حضور شعب می‌تواند در رشد پرتفوی موثر باشد، افزود: ارائه خدمات بهتر، پرداخت سریع خسارات و مشتری‌مداری از برنامه‌های اصلی شعب بیمه ملت است. او با اشاره به مصوبه مجلس در بندهای قانون برنامه ششم توسعه که به رشد 50 درصدی بیمه‌های عمر در پایان برنامه تاکید دارد، یادآور شد: سهم بیمه‌های زندگی از پرتفوی بازار بیمه کشور رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته و در سال 95 به بیش از 13 درصد رسیده است و رشد 50 درصدی آن تا پایان برنامه ششم با تلاش بیمه‌گران محقق می‌شود.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه بیمه ملت نیز برای تحقق این امر چند گام مهم برداشته است، افتتاح شعب، تقویت شبکه فروش و تفکیک معاونت فنی به دو بخش بیمه‌های زندگی و غیرزندگی را ازجمله این اقدامات برشمرد و تاکید کرد که این تفکیک در راستای سیاست‌های بیمه مرکزی برای مجزا شدن حساب رشته‌های عمر و غیرعمر صورت گرفته است. او از تاسیس شرکت تخصصی بیمه‌های عمربا سهامداری بیمه ملت خبر داد و گفت: این دومین شرکت تخصصی بیمه‌های عمر در کشور است. در این مراسم مهدی سامری عضو هیات‌مدیره بیمه ملت، صنعت بیمه را یکی از صنایع پرپتانسیل در کشور دانست که عوامل و ذی‌نفعان متعددی دارد که طی سال‌های اخیر تغییر کرده‌اند و گفت: امروز ذی‌نفعان صنعت بیمه دیگر همان عوامل ۵۰ سال پیش نیستند و خواست‌هایی دارند که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن رد شد.

وی افزود: امروز صنعت بیمه بسیار تخصصی شده و استراتژی‌های تحول در دستور کار شرکت‌ها قرار گرفته، به‌نحوی‌که تفکیک بیمه‌های عمر از غیرعمر نیز در دستور کار قرار گرفته است. این در حالی است که این حوزه بسیار متفاوت و تخصصی است.وی افزود: هم‌اکنون ما ۲۹ شرکت رقیب داریم که باید محصولات جدید به آنها ارائه داده و صدای مشتریان را بشنویم.یادآور می‌شود، پرتفوی بیمه ملت پیش از این به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط نمایندگان تولید می‌شد و این شرکت با بهره‌مندی از برنامه‌های نرم‌افزاری در محیط‌های وب بر فعالیت نمایندگان نظارت داشت.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ⁄    =  1