بی اعتمادی جاسوس ها به رئیس جمهور آمریکا

گشت و گذار سایبری؛

حتی سازمانهای جاسوسی امریکا هم به ترامپ بی اعتماد هستند و جرات ارائه اطلاعات حساس و طبقه بندی شده را به وی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، وال استریت ژورنال اعلام کرده آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا اطلاعات حساس خود را به علت  نگرانی از افشای آنها در اختیارترامپ قرار نمی‌دهند. «ادم شیف» عضو کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفته است قبلا از اینگونه نگرانی‌ها نداشتیم.

رئیس جمهور آمریکا که خود را یکه تاز میدان می داند سعی می نماید فراتر از قانون و بنا به خواست خود عمل نماید. ترامپ که بیش از این به عنوان فردی ثروتمند و میلیادر در کشورش مشهور شده ، حالا به گوشی خود آن چنان وابسته شده است که حتی حرف سازمانهای اطلاعاتی کشور خود را هم به خاطر امن نبودن گوشی قدیمی اش زیر پا گذاشته است.این مسئله بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته است. گرچه ماه گذشته خبرتعویض گوشی اندرویدی‌اش با یک گوشی ایمن و کدگذاری شده و مورد تایید سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا، منتشر شد ولی ترامپ هنوز با توییتهایش در دسترس همه قرارگرفته و نمی تواند از علاقه اش چشم پوشی نماید .
 

هنوز مشخص نیست که ترامپ نیز مانند زمانی که اوباما وارد دفترش در کاخ سفید شد از یک گوشی بلک بری دست کاری شده استفاده خواهد کردیانه.
 

نیوزیموم که یک موزه تعاملی از اخبار و روزنامه نگاری در واشنگتن است برای اضافه کردن گوشی قدیمی ترامپ به کلکسیونش با او تماس گرفته اما هنوز جوابی دریافت نکرده است.

 

خبرگزاری صدا و سیما

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  7